MoarJ skriver:
Puha da... Vi har lige været til 15 mdr's vaccine med Julie... Da hun så lægen sad med sprøjten, vidste hun godt hvad der skulle ske.. Hun begyndte at skrige da jeg tog bukser af hende.. (Også forståeligt at hun gjorde) Efter hun havde fået prikket, smilede hun til lægen og var simpelthen så kærlig overfor hende.. DET ... var så sødt... Mega dejlige tøs...
Lægen sagde så, at om ca. 14 dage, vil Julie måske få lidt feber og lidt af sygdommen fåresyge osv af de andre hun er vaccineret for... At der skal gå 14 dage før der måske kommer reaktion på det, har jeg aldrig hørt om. Lægen er den klogeste.. Så håber da at hun går udenom det...
Fik hende også lige vejet... Jeg er lidt bekymret for hendes vægt.. Hendes vægt har ikke rørt sig ud af stedet de sidste 3 mdr hvert fald.. Så den siger stadig 9.8 kg Lægen siger det er fint...
Ja lige lidt herfra...
Vi fik 15 mdr. vaccination her i uge og først i dag er hun begyndt at reagere på den med feber, pylrethed, spiser ikke og sover meget - den er god nok - der kan gå op til 14 dage før reaktionen kommer!
Hun er præcis 16 mdr. i dag og vejer stadig kun omkring 9.4 kg hendes vægt har stået stille i mange måneder, men vi er ikke nervøse, da hun bare er "bette". Hun har nogle gode lårbasser alligevel og vi har lige været i selskab med mandens onkel som er overbørnelæge på hvidovre, som bestemt ikke mener at vi skal være nervøse, så det tror jeg bestemt hellere ikke, at du skal være 
Anmeld