Så har vi lige været ved lægen og blive vaccineret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Mira0911

Puha da... Vi har lige været til 15 mdr's vaccine med Julie... Da hun så lægen sad med sprøjten, vidste hun godt hvad der skulle ske.. Hun begyndte at skrige da jeg tog bukser af hende.. (Også forståeligt at hun gjorde) Efter hun havde fået prikket, smilede hun til lægen og var simpelthen så kærlig overfor hende.. DET ... var så sødt... Mega dejlige tøs...

Lægen sagde så, at om ca. 14 dage, vil Julie måske få lidt feber og lidt af sygdommen fåresyge osv af de andre hun er vaccineret for... At der skal gå 14 dage før der måske kommer reaktion på det, har jeg aldrig hørt om. Lægen er den klogeste..  Så håber da at hun går udenom det...

Fik hende også lige vejet... Jeg er lidt bekymret for hendes vægt.. Hendes vægt har ikke rørt sig ud af stedet de sidste 3 mdr hvert fald.. Så den siger stadig 9.8 kg Lægen siger det er fint...
Ja lige lidt herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Halbschön

Vi håber at hun går fri for sygdom...

9,8kg... Hmm.. Det vejede Nicolai for lidt over en måned siden, som 5mdr gammel ;-)

Anmeld

12. maj 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Vi håber at hun går fri for sygdom...

9,8kg... Hmm.. Det vejede Nicolai for lidt over en måned siden, som 5mdr gammel ;-)

Håber virkelig også at hun går udenom det...

Jeg synes jo selv det er underligt med vægten... Lægen siger jo det er fint...

Anmeld

12. maj 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Håber virkelig også at hun går udenom det...

Jeg synes jo selv det er underligt med vægten... Lægen siger jo det er fint...

Hun er jo en bette fis, så måske det er helt okay.. Hvor lang er hun?

Anmeld

12. maj 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Hun er jo en bette fis, så måske det er helt okay.. Hvor lang er hun?

Ja det er hun.. Hun er lige omkring 86 lang..

Anmeld

12. maj 2010

Koen.

Uh frygter bare når lærke skal vaccineres første gang

Men for at din datter smutter uden om at blive syg!

Anmeld

12. maj 2010

Mira0911

lillespurv19 skriver:

Uh frygter bare når lærke skal vaccineres første gang

Men for at din datter smutter uden om at blive syg!

Håber også hun slipper... De andre vacciner hun har fået, har der ikke rigtigt været noget...

Lægerne siger det er en anderledes virkning ved 15 mdr's vaccinen...

Anmeld

12. maj 2010

Koen.

MoarJ skriver:

Håber også hun slipper... De andre vacciner hun har fået, har der ikke rigtigt været noget...

Lægerne siger det er en anderledes virkning ved 15 mdr's vaccinen...

så må vi håbe hun er ligeså heldig igen, det er så synd når de små pus er syge

Det er lidt underligt at det er anderledes med 15 mdrs.vaccinen, men sådan er det jo nok, lægerne ved bedst

Anmeld

12. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Puha da... Vi har lige været til 15 mdr's vaccine med Julie... Da hun så lægen sad med sprøjten, vidste hun godt hvad der skulle ske.. Hun begyndte at skrige da jeg tog bukser af hende.. (Også forståeligt at hun gjorde) Efter hun havde fået prikket, smilede hun til lægen og var simpelthen så kærlig overfor hende.. DET ... var så sødt... Mega dejlige tøs...

Lægen sagde så, at om ca. 14 dage, vil Julie måske få lidt feber og lidt af sygdommen fåresyge osv af de andre hun er vaccineret for... At der skal gå 14 dage før der måske kommer reaktion på det, har jeg aldrig hørt om. Lægen er den klogeste..  Så håber da at hun går udenom det...

Fik hende også lige vejet... Jeg er lidt bekymret for hendes vægt.. Hendes vægt har ikke rørt sig ud af stedet de sidste 3 mdr hvert fald.. Så den siger stadig 9.8 kg Lægen siger det er fint...
Ja lige lidt herfra...

Når de runder 1 år, begynder de at vokse mindre - både i højde og vægt....

Her han ikke taget særlig meget på siden han var 8-9 mdr og han er idag 20 mdr... dog vokset 12 cm. På gode uger vejer han 10 kg og på dumme uger 9,3 kg - til sine 87 cm...

Frederic fik ikke nogen reaktion på hans 15 mdr vaccine, heller ikke efter de 14 dage - som lægen sagde..

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Mor til Frederic skriver:

Når de runder 1 år, begynder de at vokse mindre - både i højde og vægt....

Her han ikke taget særlig meget på siden han var 8-9 mdr og han er idag 20 mdr... dog vokset 12 cm. På gode uger vejer han 10 kg og på dumme uger 9,3 kg - til sine 87 cm...

Frederic fik ikke nogen reaktion på hans 15 mdr vaccine, heller ikke efter de 14 dage - som lægen sagde..

Dejligt han ikke fik en reaktion på det.. Håber virkelig også Julie går udenom..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.