udflåd (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Anonym trådstarter

businesstigger skriver:

Sidst jeg var gravid var et tidligt tegn øget udflåd. Følte virkelig også det løb ud af mig og flere gange tænkte jeg nå nu må mens være kommet. Så det kan sagtens være det samme du oplever.

Det er alt for spændende...

Håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

To kroppe er ikke ens, nej.. Men jeg håber mit udflåd betyder det samme som dit Så vil vi blive rigtig glade !!

Bare irriterende man skal vente så længe på at kunne teste...

Tillykke med graviditeten.

Håber også for dig den er der. Og må indrømme jeg altså ikke ser det er et ulækkert emne, tror jeg har spurgt om det tidligere, fordi for små 14 dage - 3 uger siden blev mit nemlig helt klumpet og hvidt. det var ulækkert, men helt normalt.

Tænker lidt at der er en masse symptomer når man prøver at blive gravid, og må sige jeg ikke ser noget flovt i nogen af alle de spørgsmål der bliver stildt herinde. Det handler om ens krop, og alt hvad der sker.

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Håber også for dig den er der. Og må indrømme jeg altså ikke ser det er et ulækkert emne, tror jeg har spurgt om det tidligere, fordi for små 14 dage - 3 uger siden blev mit nemlig helt klumpet og hvidt. det var ulækkert, men helt normalt.

Tænker lidt at der er en masse symptomer når man prøver at blive gravid, og må sige jeg ikke ser noget flovt i nogen af alle de spørgsmål der bliver stildt herinde. Det handler om ens krop, og alt hvad der sker.

Jeg er ret enig. Det er måske bare ikke alle ders synes det, og det er derfor jeg advarede lidt i overskriften

Jeg synes bare det var ulækkert, da jeg var i bad i morges.. Der var ret meget, og blev ret overrasket.. Og det har så fortsat hele dagen.

Men må jo bare vente til jeg kan teste. og håbe

Anmeld

12. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg er ret enig. Det er måske bare ikke alle ders synes det, og det er derfor jeg advarede lidt i overskriften

Jeg synes bare det var ulækkert, da jeg var i bad i morges.. Der var ret meget, og blev ret overrasket.. Og det har så fortsat hele dagen.

Men må jo bare vente til jeg kan teste. og håbe

Hvor langtid har du "tilbage" til du må teste?? kunne jo være du kunne teste nu?? hihi

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvor langtid har du "tilbage" til du må teste?? kunne jo være du kunne teste nu?? hihi

Jeg renger med at teste lørdag.. Men det er måske stadig lidt for tidligt.. Men så har jeg da prøvet

Anmeld

12. maj 2010

MetteMTH

Ja og det bliver kun værre med det udflåd, når du er blevet gravid. Gjorde det i hvert fald med mig.

Anmeld

12. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg renger med at teste lørdag.. Men det er måske stadig lidt for tidligt.. Men så har jeg da prøvet

så må du endelig give lyd, er da spændt på hvad svaret er

Men syntes nu den lyder meget som starten til min graviditet. Måske du får kvalme inden længe... Uhh, det gjorde jeg. Da jeg fandt ud af det var jeg sikker på der kun ville gå en dag eller 2 før alle havde regnet det ud fordi jeg havde kvalme hver gang der kom mad på bordet. hihi.

til den giver positivt udslag på lørdag

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

så må du endelig give lyd, er da spændt på hvad svaret er

Men syntes nu den lyder meget som starten til min graviditet. Måske du får kvalme inden længe... Uhh, det gjorde jeg. Da jeg fandt ud af det var jeg sikker på der kun ville gå en dag eller 2 før alle havde regnet det ud fordi jeg havde kvalme hver gang der kom mad på bordet. hihi.

til den giver positivt udslag på lørdag

Har haft kvalme i et par dage faktisk..

Jeg håber den er der! Skal nok opdatere

Anmeld

12. maj 2010

Rillo

Ej lidt sjovt..for jeg går faktisk rundt med samme symptomer..men tør slet ikke tro på det ( mistede kamma d. 25. amtrs i 21. graviditets uge)

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

Rillo skriver:

Ej lidt sjovt..for jeg går faktisk rundt med samme symptomer..men tør slet ikke tro på det ( mistede kamma d. 25. amtrs i 21. graviditets uge)

Det gør mig ondt, at i mistede hende. Så håber vi den er der for os begge, med to sunde graviditeter!!

Hvornår kan du teste??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.