udflåd (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.833 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Anonym trådstarter

Skriver anonym, da jeg synes det er lidt klamt.. Håber i forstår!

Vi har prøvet et stykke tid på at blive gravide, og nu håber vi altså snart det sker!

Havde ægløsning for 11 dage siden, og de sidste 2 dage har jeg haft meget udflåd. Jeg føler det løber lidt og i morges da jeg var i bad, var der ret meget, da jeg vaskede mig.. Det er helt klart og det lugter ikke på nogen måde. Det er lidt elastic-agtigt, og ikke bare som vand.

Synes jeg har hørt at udflåd kan være tegn på graviditet, ved i om det passer? Har i evt. haft det?

Jeg har ikke testet, det gør jeg kun hvis jeg ikke får min menstration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Patrick07

Altså jeg har også en del udflåd (meget mere end jeg normalt har)  men det lyget ikke eller noget og "kæber" lidt sammen og jeg er i uge 19+2 men ved ikke om det disideret er en teng på graviditet godt nok...

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

Patrick07 skriver:

Altså jeg har også en del udflåd (meget mere end jeg normalt har)  men det lyget ikke eller noget og "kæber" lidt sammen og jeg er i uge 19+2 men ved ikke om det disideret er en teng på graviditet godt nok...

Det lyder meget som det.. Men jeg vil jo slet, slet ikke være så langt henne..??

Har prøvet at google lidt på det, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget..

Anmeld

12. maj 2010

Patrick07

Syntes da du skal teste når du får mulighed for det, det kan jo være den er der... men som sagt jeg ved ikke om det er et teng på man er gravid, det har jeg nemlig ikke hørt om... Men  for den er der  jeg ved bare at øget udflåd er normalt når man er gravid.

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

Patrick07 skriver:

Syntes da du skal teste når du får mulighed for det, det kan jo være den er der... men som sagt jeg ved ikke om det er et teng på man er gravid, det har jeg nemlig ikke hørt om... Men  for den er der  jeg ved bare at øget udflåd er normalt når man er gravid.

Jeg tester nok i weekenden så..

Tak for svar!

Er der andre, må i gerne byde ind

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Jeg tror det ændrer sig henover en almindelig cyklus. 

F.eks. er en af de måder hvorpå man kan tjekke om man har ægløsning ved at mærke på sit udflåd. Det gør man ved at at sætte tommelfinger og pegefinger sammen, og så langsomt trække dem fra hinanden, hvis udflådet laver en "tråd" mellem fingerne så er man omkring ægløsningstidspunktet. Jeg synes at have hørt at denne metode er ret sikker.

Jeg synes mit udflåd ændrer sig ofte - men et tegn på graviditet kan være øget udflåd.

Held og lykke med det...

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

Mia Maia skriver:

Jeg tror det ændrer sig henover en almindelig cyklus. 

F.eks. er en af de måder hvorpå man kan tjekke om man har ægløsning ved at mærke på sit udflåd. Det gør man ved at at sætte tommelfinger og pegefinger sammen, og så langsomt trække dem fra hinanden, hvis udflådet laver en "tråd" mellem fingerne så er man omkring ægløsningstidspunktet. Jeg synes at have hørt at denne metode er ret sikker.

Jeg synes mit udflåd ændrer sig ofte - men et tegn på graviditet kan være øget udflåd.

Held og lykke med det...

Den metode med at se på udflåd har jeg også hørt om. Og det passer også at mit udflåd ændrer sig ved ægløsning.. Men det her har jeg ikke lige prøvet før.

tak for svar..

Anmeld

12. maj 2010

VIPpigen

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, så lige omkring min første mens efter befrugtelsen, havde jeg MEGET udflåd, det var helt klart, og meget klisteret. Fik at vide fra en veninde at det kunne være et tegn, men den var jo ikke 100% sikker. Så gik 5 dage over tid hvor jeg var sikker på flere gange om dagen at NU var min mens der, fordi jeg var så "våd". Men hver gang blev jeg snydt. Så overgav min til en test, som var positiv.

Syntes helt klart du skal teste når du når din mens dag, og hvis den ikke komme. Tror det er meget forskelligt hvordan en krop reager på graviditet, det skriver mange andre også. Der er ikke 2 graviditeter der er ens. Men vil sige det godt kan være et positivt tegn

for den er der

Anmeld

12. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, så lige omkring min første mens efter befrugtelsen, havde jeg MEGET udflåd, det var helt klart, og meget klisteret. Fik at vide fra en veninde at det kunne være et tegn, men den var jo ikke 100% sikker. Så gik 5 dage over tid hvor jeg var sikker på flere gange om dagen at NU var min mens der, fordi jeg var så "våd". Men hver gang blev jeg snydt. Så overgav min til en test, som var positiv.

Syntes helt klart du skal teste når du når din mens dag, og hvis den ikke komme. Tror det er meget forskelligt hvordan en krop reager på graviditet, det skriver mange andre også. Der er ikke 2 graviditeter der er ens. Men vil sige det godt kan være et positivt tegn

for den er der

To kroppe er ikke ens, nej.. Men jeg håber mit udflåd betyder det samme som dit Så vil vi blive rigtig glade !!

Bare irriterende man skal vente så længe på at kunne teste...

Tillykke med graviditeten.

Anmeld

12. maj 2010

businesstigger

Sidst jeg var gravid var et tidligt tegn øget udflåd. Følte virkelig også det løb ud af mig og flere gange tænkte jeg nå nu må mens være kommet. Så det kan sagtens være det samme du oplever.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.