Ph

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

bagger26

MoarJ skriver:

Jeg grinede også enormt meget...

Alt for sjovt.. Lidt humor har han da...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

grinny

MoarJ skriver:

Cecilie er VIRKELIG jaloux hvad det angår Peter...

Ja det er hun nemlig, men det er jo nok også kun derfor hun opfører sig som hun gør. Hvis jeg heller ikke huske meget forkert var det også Peter hun valgte som den hun bedst kunne lide da hun kom ind.

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Neeeeej Julie...

Jamen hvordan gør han det, altså Peter... Kan bare slet slet slet ikke forstå det...

Peter ka' li' nam nam!

Anmeld

13. maj 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Peter ka' li' nam nam!

Seriøst.. Som om han lige er kommet ud fra at have lagt i hi... Så skal der grov ædes... Ej ad.. hehe..

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Peter ka' li' nam nam!

Lol.... Altså.. Mange efterhånden er begyndt at bruge denne sætning som status på fb.. Yiiirks... Selv en jeg har meget tæt på mig i familien...

Anmeld

13. maj 2010

Bom

Caroline86 skriver:

Peter ka' li' nam nam!

Søde kan du ikke lige give mig en update af afsnittet i aften???

Kom til og gå i bad, så jeg så kun de sidste 5 min.... Pis...

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Mini-Terp skriver:

Søde kan du ikke lige give mig en update af afsnittet i aften???

Kom til og gå i bad, så jeg så kun de sidste 5 min.... Pis...

Jo da!

Carlos forsøgte at overbevise Peter om at han(carlos) havde en magt så han var fredet. Og Carlos sagde at han ville stille sig ved Julie, så Peter skulle nok finde et andet sted.

Tami og Patrick vil gerne have Peter ud, så de ville have ham til at stå hos Tami eller få Julie til at vælge Carlos frem for Peter - det ville Julie ikke så de fik så Carlos til at køre på den med magten overfor Peter.

Cecilie har stadig travlt med hvor uærligt Peter er overfor pigerne.

Øhm.. jamen det er vist egentlig det der er sket i dag Tænk at der sker så lidt på 3 kvarter haha

Anmeld

13. maj 2010

Bom

Caroline86 skriver:

Jo da!

Carlos forsøgte at overbevise Peter om at han(carlos) havde en magt så han var fredet. Og Carlos sagde at han ville stille sig ved Julie, så Peter skulle nok finde et andet sted.

Tami og Patrick vil gerne have Peter ud, så de ville have ham til at stå hos Tami eller få Julie til at vælge Carlos frem for Peter - det ville Julie ikke så de fik så Carlos til at køre på den med magten overfor Peter.

Cecilie har stadig travlt med hvor uærligt Peter er overfor pigerne.

Øhm.. jamen det er vist egentlig det der er sket i dag Tænk at der sker så lidt på 3 kvarter haha

Hvor stillede Peter sig så???

Men kan sku egentlig godt li at Carlos røg, for ham kunne jeg ikke lige snuppe....

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Mini-Terp skriver:

Hvor stillede Peter sig så???

Men kan sku egentlig godt li at Carlos røg, for ham kunne jeg ikke lige snuppe....

Jamen det endte med at Carlos stillede sig ved Julie, Patrick gik hen til Tami og Peter skulle så vælge til sidst.. Han gik hen til Julie (det havde hun bedt ham om) og hun valgte så carlos fra...

Anmeld

13. maj 2010

Bom

Caroline86 skriver:

Jamen det endte med at Carlos stillede sig ved Julie, Patrick gik hen til Tami og Peter skulle så vælge til sidst.. Han gik hen til Julie (det havde hun bedt ham om) og hun valgte så carlos fra...

Ja ja han er sku ikke helt dum ham Peter...

På en måde synes jeg han er pisse træls, men så alligevel ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.