Ph

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Ja ja han er sku ikke helt dum ham Peter...

På en måde synes jeg han er pisse træls, men så alligevel ikke..

sådan tror jeg vi allesammen har det

Men jeg ville hellere have Carlos ud end Peter.. Han irriterede mig virkelig! Så kan Peter ryge senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

JustAnotherName

Peter er simpelthen for klam!

OM jeg fatter at hans evige trick med at sige "du er bare dejlig (også krydret med et) ...når du skælder ud" virker. Det er så tåbeligt at se - igen og igen. Og det bekræfter så tydeligt, at det er naive og meget unge piger (med lave standarter) som tager til takke med én som ham, til trods for, at det burde være rimelig åbenlyst at gennemskue, hvor flyvsk er han med piger.

Jeg har fået nok af at glo, og høre, på ham.
Han er virkelig ulækker, som han opfører sig (med viden om, at han derhjemme havde en 2 måneder gammel datter), mens han på de få uger på P.H. har været sammen med så mange piger, og haft sex med både Amalie, Melissa og Candy + gang i det løse med Samantha, Line og nu sikkert også Julie.

Addr!!! 

Anmeld

14. maj 2010

wamse

JustAnotherName skriver:

OM jeg fatter at hans evige trick med at sige "du er bare dejlig (også krydret med et) ...når du skælder ud" virker. Det er så tåbeligt at se - igen og igen. Og det bekræfter så tydeligt, at det er naive og meget unge piger (med lave standarter) som tager til takke med én som ham, til trods for, at det burde være rimelig åbenlyst at gennemskue, hvor flyvsk er han med piger.

Han er virkelig ulækker, som han opfører sig (med viden om, at han derhjemme havde en 2 måneder gammel datter), mens han på de få uger på P.H. har været sammen med så mange piger, og haft sex med både Amalie, Melissa og Candy + gang i det løse med Samantha, Line og nu sikkert også Julie.

Addr!!! 

Helt enig med dig.

Anmeld

14. maj 2010

JustAnotherName

Helt enig med dig.

Det siger du bare fordi du er en rygklapper     (hehe, det er pjat)

Anmeld

14. maj 2010

Valle81

JustAnotherName skriver:

He he:0) Se det er humor:0)

Anmeld

14. maj 2010

wamse

JustAnotherName skriver:

Hi hi jeps det er mig, rygklapperen

Anmeld

14. maj 2010

ekzunz

Peter nyder da bare livet og pigerne - de kommer jo selv til ham....

Patrick derimod - han skulle da ud på r.. og albuer - føj ham kan jeg ikke ha!!!!

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

JustAnotherName skriver:

Addr!!! 

at hvad har han?

Anmeld

14. maj 2010

Risen

Caroline86 skriver:

at hvad har han?

Ja den skulle være god nok, men vi ved jo intet om deres forhold osv. Kan jo være det er moren som har meld total fra over for peter med hensyn til datteren..

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Risen skriver:

Ja den skulle være god nok, men vi ved jo intet om deres forhold osv. Kan jo være det er moren som har meld total fra over for peter med hensyn til datteren..

jamen... hvad? Er hun 2 måneder nu eller dengang de var i Mexico?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.