Lå lå lå lå lå;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

Hehe, ja det er ikke til at vide hvornår den ny præcist dukker op, du ligger sikkert og presser nytårs aften

Det går rigtig godt, jeg skal lige vende mig til at Arthur er startet i dagpleje og jeg på arbejde, men vi har ikke noget at klage over. Har i det også godt ?bortset fra diverse graviditets gener)

He he ja det skal bedst passe, men hvad skal man alligevel give sig til den aften nåår ikke man kan fejre det med boblevand

Puha ja det er lidt en omvæltning i starten, men er det ikke rart at få en verdag og komme lidt ud af huset, eller savner du at være hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

mor_sabina

Solajma skriver:

STORT tillykke søde.. Hvor er det fantastisk!!!

Og lille Phillip bliver da bare en for sej storebror

Tak ja det håber jeg Nu kan det heller ikke vare længe før i skal komme på besøg her, så drengene kan mosle i haven

ps. Phillip går stadig ikke

Anmeld

11. maj 2010

Diana...

mor_sabina skriver:

Det er nogle lidt komiske billeder der er på min nethinde nu, det måp altså ikke have været sjovt, heldigvis er det en skøn lille basse du har fået ud af det

Ha ha ja ikke min mand grinede nu os nogen gange det gjorde jeg nu også selv når jeg havde fået hovet op for posen jeg kunne jo ikke gøre så meget så jeg valgte bare og små grine lidt af det Men vi fandt jo så til sidst ud af akupunktur er et MIRAKKEL så den den sidste tid fik jeg akupunktur 3 gange om ugen kan kun anbefales så næste gang får jeg akupunktur med det samme jeg får kvalme så jeg ikke når så langt ud igen. Men jeg gjorde det gerne igen med det vidunder der kom ud af det. 

Tak og kan kun sige i lige måde  

Men har du ikke lige født eller er det mig der husker forkert? 

Anmeld

11. maj 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

He he ja det skal bedst passe, men hvad skal man alligevel give sig til den aften nåår ikke man kan fejre det med boblevand

Puha ja det er lidt en omvæltning i starten, men er det ikke rart at få en verdag og komme lidt ud af huset, eller savner du at være hjemme?

Nej, jeg synes bestemt det er dejligt at komme ud blandt voksne mennesker igen og snakke andet end baby ind i mellem. men jeg synes godt nok det er lidt hårdt at aflevere ham hver morgen selvom dagplejen er super sød og arthur aldrig har været ked af at blive afleveret, men hun får ham jo i alle de bedste timer... det skal jeg lige have affundet mig med... hehe. Vi nyder i hvertfald weekenderne rigtig meget

Anmeld

11. maj 2010

mor_sabina

Diana... skriver:

Ha ha ja ikke min mand grinede nu os nogen gange det gjorde jeg nu også selv når jeg havde fået hovet op for posen jeg kunne jo ikke gøre så meget så jeg valgte bare og små grine lidt af det Men vi fandt jo så til sidst ud af akupunktur er et MIRAKKEL så den den sidste tid fik jeg akupunktur 3 gange om ugen kan kun anbefales så næste gang får jeg akupunktur med det samme jeg får kvalme så jeg ikke når så langt ud igen. Men jeg gjorde det gerne igen med det vidunder der kom ud af det. 

Tak og kan kun sige i lige måde  

Men har du ikke lige født eller er det mig der husker forkert? 

Ej det var da skønt at i fandt noget der virkede, så ved du da det til en evt næste gang

Jo maj sidste år, phillip er lige fyldt et år her d. 4. men det passer godt ind med studiet og vil gere have en rimelig lille aldersforskel, så håber det bliver det rigtig herhjemme

Anmeld

11. maj 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

Nej, jeg synes bestemt det er dejligt at komme ud blandt voksne mennesker igen og snakke andet end baby ind i mellem. men jeg synes godt nok det er lidt hårdt at aflevere ham hver morgen selvom dagplejen er super sød og arthur aldrig har været ked af at blive afleveret, men hun får ham jo i alle de bedste timer... det skal jeg lige have affundet mig med... hehe. Vi nyder i hvertfald weekenderne rigtig meget

Ja det er rigtigt, man går glip af meget, men forhåbentlig kan man så nyde weekenderne mere som du siger.

Hvor har du arbejde henne?

Anmeld

11. maj 2010

Diana...

mor_sabina skriver:

Ej det var da skønt at i fandt noget der virkede, så ved du da det til en evt næste gang

Jo maj sidste år, phillip er lige fyldt et år her d. 4. men det passer godt ind med studiet og vil gere have en rimelig lille aldersforskel, så håber det bliver det rigtig herhjemme

Det kan jeg godt forstå det ville jeg også havde haft  

Anmeld

11. maj 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

Ja det er rigtigt, man går glip af meget, men forhåbentlig kan man så nyde weekenderne mere som du siger.

Hvor har du arbejde henne?

Jeg arbejder i en børnehave lige i nærheden, det er lidt hårdt at vende tilbage og lær alle de nye børn at kende men også rigtig skønt.

Jeg skal så starte på pædagog semenariet til feb. Det glæder jeg mig nu også til. Er du glad for at gå der?

Anmeld

11. maj 2010

Maddox

mor_sabina skriver:

Tak ja det håber jeg Nu kan det heller ikke vare længe før i skal komme på besøg her, så drengene kan mosle i haven

ps. Phillip går stadig ikke

Ihh ja, det kunne da være smadder hyggeligt  Eller så må I komme en tur til Als

Silas går heller ikke endnu... ja, faktisk så kravler han jo ikke engang endnu.. men frem det kommer han, bare på sin helt egen måde

Anmeld

11. maj 2010

Mathilde

Stort tillykke! Hvor er det dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.