Lå lå lå lå lå;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

STORT tillykke Sabina, hvor er det da bare spændende, de to skal nok få rigtig meget glæde af hinanden, ingen tvivl om det. Et rigtigt lille julebarn... ikke dårligt

Ja det bliver dejligt, håber nu vi når ind i 2011 inden den kommer, men ihh hvor jeg glæder mig

Går det godt i den lille famile?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Maddox

STORT tillykke søde.. Hvor er det fantastisk!!!

Og lille Phillip bliver da bare en for sej storebror

Anmeld

11. maj 2010

Valle81

mor_sabina skriver:

Måske det bare er 2. graviditet der driller så?

Det kunne der være noget om:0)

Anmeld

11. maj 2010

Diana...

mor_sabina skriver:

Uha nej det lyder ikke sjovt.. Og det er en dreng du har

Ja det er det nemlig og jeg gik fast rund med spand her hjemme og pose i lommen når vi skulle ud ha ha mega pinligt hvis man lige var i en butik og skulle kaste op men det var der desværre ikke så meget at gøre ved 

Anmeld

11. maj 2010

mor_sabina

Valle81 skriver:

Jamen gud hvor tiden flyver:0)

Der er allerede gået et år. Jeg meldte mig ind omkring marts sidste år, og tiden er fløjet og derfor jeg synes du lige har født:0) Som tiden flyver, har jo selv nået at være gravid og føde i mellemtiden:0)

Det er jo perfekt med alderen i mellem dem:0)

Stort knus

Ja det er utroligt som tiden flyver, man skal sørme huske at nyde de små øjeblikke

Anmeld

11. maj 2010

9510

Stort tillykke

Anmeld

11. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med graviditeten

Jeg har hverken haft kvalme med min dreng eller pige - jeg havde to meget ens graviditeter.

Vi har 17 mdr. imellem vores og de er begyndt, at få så meget glæde af hinanden. Det har været hårdt, men det har været det hele værd

Anmeld

11. maj 2010

mor_sabina

Diana... skriver:

Ja det er det nemlig og jeg gik fast rund med spand her hjemme og pose i lommen når vi skulle ud ha ha mega pinligt hvis man lige var i en butik og skulle kaste op men det var der desværre ikke så meget at gøre ved 

Det er nogle lidt komiske billeder der er på min nethinde nu, det måp altså ikke have været sjovt, heldigvis er det en skøn lille basse du har fået ud af det

Anmeld

11. maj 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

Ja det bliver dejligt, håber nu vi når ind i 2011 inden den kommer, men ihh hvor jeg glæder mig

Går det godt i den lille famile?

Hehe, ja det er ikke til at vide hvornår den ny præcist dukker op, du ligger sikkert og presser nytårs aften

Det går rigtig godt, jeg skal lige vende mig til at Arthur er startet i dagpleje og jeg på arbejde, men vi har ikke noget at klage over. Har i det også godt ?bortset fra diverse graviditets gener)

Anmeld

11. maj 2010

mor_sabina

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke med graviditeten

Jeg har hverken haft kvalme med min dreng eller pige - jeg havde to meget ens graviditeter.

Vi har 17 mdr. imellem vores og de er begyndt, at få så meget glæde af hinanden. Det har været hårdt, men det har været det hele værd

Det er jeg glad for du siger, det giver en troen på at ens valg er det rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.