Forstår det ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

BulleMulle

Er ikke gået over tid. Skal enlig først have det imorgen.. men Lægen tog bare en test igår fordi jeg begyndte i torsdags a få ondt i mit underliv, og så har jeg vildt meget kvalme ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Con

Som jeg ser det, så er der 2 muligheder:

1) Din læges test (som ofte er en kassettetest) måler HCG fra 25 mIu/ml - og den du har taget derhjemme måler først fra 50 mIu/ml (de fleste hjemmetests måler dog også fra 25, men prøv at læse vejledningen til dine tests). 

2) Du er på vej ud i en bio, hvor man ofte oplever, at der har været et befrugtet æg, men at det ikke har udviklet sig, som det skulle, og derfor går til grunde. I denne situation er det typisk, at man har testet før tid og har fået en meget svag positiv test, og at man så dagen efter lige pludselig ikke kan teste positivt længere - hvis det er dette, du oplever, så kan du forvente mens som vanligt eller muligvis forsinket.

Håber på snarlig afklaring..

Anmeld

11. maj 2010

BulleMulle

så havde jeg nok bare sat humøret for højt . Blev så glad igår da lægens test viste svag positiv. men må jo bare vente og se hvad testen siger imorgen, og håbe på det bedste

Anmeld

11. maj 2010

foto på lærred

ja hvis du ikke er over tid så må vi håbe, at den er postiv i morgen

Lad os vide hvordan det går.

Anmeld

11. maj 2010

BulleMulle

Skal nok opdatere imorgen, når jeg har snakket med lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.