Forstår det ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

BulleMulle

Var ved lægen igår og fik taget en test som så viste svagt positiv, ville så prøve at tage en test selv til morges, men den viste bare negativ Forstår det ikke .. Hvordan kan den være svagt positiv igår og så helt negativ idaG?

Kan de test ved lægen måle mere eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

businesstigger

Det er meget forskelligt hvor følsomme de forskellige tests er. Sidst jeg var gravid fik jeg en meget svag positiv hjemme men en *meget* positiv test hos lægen. Vil sige så længe du har fået en positiv bør den være god nok. Så giv den et par dage og prøv så igen så burde din test hjemme også blive mere tydelig

Anmeld

11. maj 2010

mortilfreja

Har du ikke mulighed for at sætte et billede ind af den svage test du har taget??

Anmeld

11. maj 2010

BulleMulle

Den var bare helt negativ igår . men skal ud med en test til min læge imorgen med morgenurin, og håber virkelig den er positiv, kunne være så dejligt ..

Anmeld

11. maj 2010

BulleMulle

Det var ude ved lægen at jeg fik taget en svag test, så den har jeg ikke . og så var det til morges jeg tog en helt negativ test

Anmeld

11. maj 2010

mortilfreja

Men tænker om du måske har et billede af den svage test du selv har taget??

Anmeld

11. maj 2010

BulleMulle

Den jeg selv har taget var helt negativ.. så tog ingen billede a den

Anmeld

11. maj 2010

mortilfreja

Nåå misforstod vist lige lidt.. Troede du selv havde taget en svag test.

for at den er positiv i morgen

Anmeld

11. maj 2010

BulleMulle

Takker det samme gør jeg  Det ville bare være så dejligt

Anmeld

11. maj 2010

foto på lærred

Der er som regel ingen forskel på de test lægen tager og dem man køber. Det tyder desværre på, at det er en graviditet som er ved at gå til. Hvor langt er du gået over tid. Hvis det f.eks er 4-5 dage, så brude testen være ret tydelig. medmindre du er en af dem der danner hcg langsomt, men det er desværre ikke så mange, og hvis den var positiv i går og ikke i dag, så ser det nok desværre ud som om, det er en bio.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.