der er kommet svar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Et stor kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Ranarupta

Åh nej! Caroline, det er jeg ked af at læse. 
Jeg forstår godt, at du er knust på din mors, dine egne og på Lauras vegne.
Min mormor var ikke legetypen, men snakketypen og jeg kunne ikke have fået en bedre mormor! Heldigvis kan din mor og datter forhåbentligt få en anden relation end den, hvor din mor måske føler sig presset til at være fysisk legende.

Jeg sender ALLE de kram, mine arme kan bære! 

Anmeld

11. maj 2010

Diana...

Åhh sødeste dig hvor er jeg ked af at høre det. Jeg har først set dit indlæg derfor jeg ikke har skrevet. 

Alle mine tanker går til jer. 

Kæmper KRAM 

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
morethanperfect skriver:

Orr .. Det er jeg virkelig ked af og høre . Syns bare det lyder rigtig surt !   Men mon ikke hun godt er klar over , at hun er en ligeså god mormor lige meget hvad ? Det var i hvert fald min tanke .. 

Et kæmpe knus til dig 

hun mener selv at hun ikke kan være den mormor hun gerne vil fordi det gør ondt Jeg har forsøgt at forklare hende at hun er en fantastisk mormor (og mor) ligemeget hvad, men hun er selvfølgelig rigtig træt af ikke at kunne drøne rundt og lave en masse skæg og ballade...

Tak for alle Jeres dejlige kram! Sikke da en masse der kom lige pludselig

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Åh nej! Caroline, det er jeg ked af at læse. 
Jeg forstår godt, at du er knust på din mors, dine egne og på Lauras vegne.
Min mormor var ikke legetypen, men snakketypen og jeg kunne ikke have fået en bedre mormor! Heldigvis kan din mor og datter forhåbentligt få en anden relation end den, hvor din mor måske føler sig presset til at være fysisk legende.

Jeg sender ALLE de kram, mine arme kan bære! 

tak søde!

Puha, det er bare så hårdt når jeg ved hvor gerne hun ville kunne drøne rundt, men det nytter jo ikke hvis hele ryggen dratter sammen af det

Jeg håber de måske kan operere de 3 prolapser og at det så kan hjælpe til at slidgigten ikke bliver værre helt så hurtigt... det er jo bare ikke sikkert en operation overhovedet kan hjælpe på dem, så der er mange ting der skal overvejes

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

Sikke dog en omgang Det er da ingen nem situation at være i, og især ikke for din mor.

Jeg sender dig et kæææææmpe stort trøste kram

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Chalala85 skriver:

Sikke dog en omgang Det er da ingen nem situation at være i, og især ikke for din mor.

Jeg sender dig et kæææææmpe stort trøste kram

tak.. min mor er tapper, som altid! Men jeg ved jo godt at hun græder indvendigt og jeg kan se hvor ondt hun har Mine forældre og min søs var på besøg herovre i weekenden og vi var ude og ordne have.. Flere gange måtte jeg bede hende stoppe, men hun har jo for fanden den der "jeg kan, jeg vil"-mentalitet som gør at hun ikke vil se sig slået..

Anmeld

11. maj 2010

Tanja84

Sikke dog en sørgelig og uretfærdig situation og pludselig skulle finde sig i.

Sende både din mor og dig de varmeste tanker og

Min mormor var meget overvægtig og derfor meget medtaget med både dårlige knæ og dårligt hjerte. Hun var derfor ikke nogen aktiv mormor, men til gengæld den bedste hygge mormor man kunne ønske sig.

Jeg elskede når jeg var på besøg hos hende, da det altid var så hyggeligt.

Din mor skal altid have i tankerne, at hun bliver den mormor hun gør sig selv til - og er ikke i tvivl om hun bliver den bedste mormor jeres lille pige kan ønske sig (aktiv eller ej).

Anmeld

11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sødest Caroline. Kan sagtens forstå din bekymring på alle områder. Det må gøre ondt helt ind i hjertet med sådan en melding.

Har selv en far som sidder i kørestol. Han kommer aldrig til at kunne lege på gulvet etc. med mine børn når jeg får nogen, men når min nevø er i nærheden er det fuldstændig ligemeget. Vi sørger for at have ham i nærheden, og min nevø kommer også ind imellem op til ham.

Jeg ved godt det ikke hjælper så meget lige nu, men jeg håber som du selv skriver, at du kan forklare din mor, at hun er god nok selv om der skal tages hensyn, hvis hun tvivler på sit virke som mormor.

Det størtste knus herfra

Anmeld

11. maj 2010

Moar'en

Puha det lyder ikke rart, stor til dig. Nu må du huske at sige til din mor (det har du nok allerede gjort) at det og være en go mormor ikke kun handler om at kunne løbe rundt. Hun må bare finde ud af hvad hun kan med ungerne og så gøre det, det er da i sidste ende sjovere for ungerne at ens bedsteforældre kan noget forskelligt end at de allesammen farer rundt (hvis du forstå)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.