der er kommet svar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

... på min mors rygscanning..

Hun har 2 discosprolapser + én på vej, slidgigt i hele ryggen og nerver der er blottet og sidder i klemme... som der står i beskrivelsen er der 2 ryghvivler der ser nogenlunde normale ud

Min stakkels moar!! Ikke noget at sige til hun har ondt i sin ryg...

Ved ikke hvad jeg ville med tråden jeg er bare så ked Tænk hvis hun bliver mere syg og til sidst ikke kan gå, ikke kan lege med og løfte Laura Jeg elsker hende bare så højt og jeg kan slet ikke holde tanken ud om at hendes ryg er så syg!

Hendes mor havde svær svær leddegigt og gik med spyd i fingre og tæer til sidst.. Hun havde ikke et værdigt liv til sidst og hun hadede at hun ikke kunne lege med min søster og mig (og vores fætre og kusiner)... Jeg vil ikke have min mor skal føle sig som en dårlig mormor fordi hun skal tage hensyn til nogle ting og bevægelser! Hvordan skal jeg få hende forklaret at hun er en ligeså fantastisk mormor hvis hun sidder i en stol og læser historier som hvis hun løber rundt og spiller bold?

Knus(t) Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

wow.. 54 der har kigget og ikke en eneste der sender et trøstende kram!?

Anmeld

11. maj 2010

Miia90

Jeg vil gerne sende dig et trøste kram

håber det bedste for din moar <3

Anmeld

11. maj 2010

morethanperfect

Orr .. Det er jeg virkelig ked af og høre . Syns bare det lyder rigtig surt !   Men mon ikke hun godt er klar over , at hun er en ligeså god mormor lige meget hvad ? Det var i hvert fald min tanke .. 

Et kæmpe knus til dig 

Anmeld

11. maj 2010

NoName

Du må få alle de krammere du har brug for ven...

Har først set tråden nu... sorry...

Sender de bedste tanker til dig, din mor og resten af jeres familie...

Anmeld

11. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

jeg vil gerne kramme dig. ved desværre bare ikke rigtig hvad jeg skal sige til det, ved ikke rigtig noget om det.. Men jeg håber ikke din mor bliver så syg at hun ikke kan lege med Laura..

Knus Sofie

Anmeld

11. maj 2010

lululupo

puhhh det er da ellers noget af en omgang.... God bedring med hende

Anmeld

11. maj 2010

Laulund87

Det er jeg rigtig ked af at høre

Anmeld

11. maj 2010

Dot D

Caroline86 skriver:

wow.. 54 der har kigget og ikke en eneste der sender et trøstende kram!?

Har lige læst dit indlæg, minder lidt om min mor... hun var lungesyg(arvelig sygdom) og hende måtte jeg også fortælle, at hun nok skulle blive en god, men stillesiddende mormor. Hun blev så desværre så syg tilsidst, at hun kun nåede at være mormor i tre måneder inden hun døde.

Så herfra får du et kæmpe kram, for jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation

fra Dot

Anmeld

11. maj 2010

9510

Ej det er jeg virkelig ked af at høre, og selvfølgelig er hun en lige så god mormor hvad end hun sidder og hygger elller render rundt,,,

Jeg har ikke et råd til hvordan du får det fortalt til hende,,, men sender lige et kæmpe knus din vej og håber i finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.