Gravid efter hormonspiral??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

J25

Ja negative - men syntes flere har oplevet, at en hjemmetest intet viste og det så gjorde ved lægen. Og det ligeledes er meget forskelligt, hvor meget vi kvinder producerer at stoffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Lone Jakobsen

J25 skriver:

Ja negative - men syntes flere har oplevet, at en hjemmetest intet viste og det så gjorde ved lægen. Og det ligeledes er meget forskelligt, hvor meget vi kvinder producerer at stoffet.

her viste urin test negetiv begge steder, men ja jeg tror at blodprøve ofte kan vise noget andet.

Anmeld

12. maj 2010

J25

Er du lige blevet testet?, Øv det er jeg ked af at høre, at den viste negativ begge steder. 

Vi må på den igen - held og lykke

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

J25 skriver:

Er du lige blevet testet?, Øv det er jeg ked af at høre, at den viste negativ begge steder. 

Vi må på den igen - held og lykke

nej du misforstår, jeg har stadig min spiral, og havde egentligt ikke planlagt flere.

jeg fik min spiral sat op efter jeg fik den yngste for 10 mdr siden

Anmeld

13. maj 2010

J25

He he, ok. Imponerende hvad den krop kan bilde os ind eller nare os med en gang imellem

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

J25 skriver:

He he, ok. Imponerende hvad den krop kan bilde os ind eller nare os med en gang imellem

ja det er virkelig underligt man sku tro at man som 31 årig med 4 fødsler bag sig, ku regne mere med hvad kroppen gav udtryk for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.