projekt babyvending !! - opdate.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Mathilde

Det er da bare rigtig dejligt at beslutningen nu er taget og at du føler dig lettet så kan de næste 2 uger jo kun gå for langsomt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

Hejsa piwer

Som nogen af jer nok ved har jeg været til babyvending i dag.

- det gik desværre ikke, hun ligger aaalt for godt fast i mit bækken, så kunne overhovedet ikke rokkes med.

Derfor skal jeg have, planlagt kejsersnit d. 25. maj 2010

Overlægen som forsøgte at vende sagde, at en sædefødsel for mig ville være for risikabelt, i og med jeg er spinkel af bygning, 1. gangsfødende og har 2 operationer i nyren bag mig.

jeg er egentlig ret lettet over det hele, for nu er der ligesom taget en beslutning for mig, og jeg skal ikke give mig selv skylden, hvis noget skulle gå galt...

Og det bedste af det hele er selvfølgelig - jeg skal være MOR om 14 dage!!!! er så lykkelig

Datoen er dog kun offentlig for jer herinde og det nærmeste familie, orker ikke at alle jeg kender skal vide det

Knus Mitzie 37+1 og klar til PKS

øv hvor ærgeligt.. Men ja, der er typisk en grund til det, når de små beslutter sig for at ligge uk og blive der - så må vi som mødre bare finde os i at de hellere vil ud end anden vej end vi havde forestillet os.. Dejligt at høre du er afklaret med pks og det er da også lækkert at vide præcis hvornår det bliver!

Gik forsøget godt, udover at de ikke fik hende rundt?

Knus

Anmeld

11. maj 2010

LISBETH:-)

Ærgeligt at hun ikke kunne vendes. Men tillykke med din dato. Dejlig dag - det er nemlig også den dag jeg skal have PKS :-)

Så det ser ud til at vi to skal være moar præcis den samme dag!!!

Tænk sig om 14 dage sidder vi begge med vores guld i armene!!!

Jeg vil tænke på dig :-)

Knus Lisbeth - hvis mand også vil have at datteren skal hedde Alberte, men jeg er ved at få ham overtalt til et andet navn :-)

Anmeld

11. maj 2010

Patrick07

Først stort tillykke med at bebs kommer ud om 14 ´dage... men jeg har et spørgsmål, kan godt være det er lidt dumt, men hvordan forgår sådan en babyvending?? trykker de bare helt vildt på maven eller??

Anmeld

11. maj 2010

lululupo

Wow 14 dage, det er jo helt vildt..... uhhhhhhhhhh spændende spændende

Anmeld

11. maj 2010

Tulle28

Øv at vendingen ikke lykkedes - men TILLYKKE med at du nu har en dato for, hvornår du skal være mor.

Nu har du også lidt tid til at gå og bearbejde det hele lidt og til at vænne dig til tanken om at du har en dato og et klokkeslet for, hvornår det skal ske. Jeg er sikker på at du får en rigtig god oplevelse

Stort knus Tulle

Anmeld

11. maj 2010

Vidunderligeunger

Hold da helt op alle de svar Var dejligt at lukke op til !!!

Svarer lige jer alle samlet, ellers bliver der sgu for meget skriven inden jeg skal i seng, LIGE OM LIDT, da jeg kun fi 2½ time i nat - guess why??  

Selve det at lægen forsøgte at vende hende, er ikke det mest behagelige jeg endnu har været igennem, det skal jeg da klart indrømme - MEN jeg kunne nu godt ha prøvet mere, bare for at det skulle lykkedes. Lægens vurdering var jo så bare at, hun sad alt for godt fast... stædige unge

Ved egentlig ikke hvorfor jeg er så afklaret med det PKS, for jeg havde frygtet det, virkelig! Det var bare som om, da lægen sagde, at hun virkelig ikke synes at sædefødsel var optimalt for mig, så var den beslutning ligesom taget?! Er i hvert fald overraskende lettet, og (so far) fuldt ud afklaret..

Glæder mig nu bare SINDSYGT til d. 25, hvor jeg er 39+1 til at holde lille Alberte i armene  det er jo faktisk liiige om lidt

Tusind tak for jeres interesse og støtte! det har været skønt.

Knus Mitzie - mor om 14 dage 

Anmeld

11. maj 2010

Lulle25

Øv at det ikke gik med vendingen. Men godt det er det rette for dig med pks Knus Louise

Anmeld

12. maj 2010

betski

BlyViol skriver:

Hejsa piwer

Som nogen af jer nok ved har jeg været til babyvending i dag.

- det gik desværre ikke, hun ligger aaalt for godt fast i mit bækken, så kunne overhovedet ikke rokkes med.

Derfor skal jeg have, planlagt kejsersnit d. 25. maj 2010

Overlægen som forsøgte at vende sagde, at en sædefødsel for mig ville være for risikabelt, i og med jeg er spinkel af bygning, 1. gangsfødende og har 2 operationer i nyren bag mig.

jeg er egentlig ret lettet over det hele, for nu er der ligesom taget en beslutning for mig, og jeg skal ikke give mig selv skylden, hvis noget skulle gå galt...

Og det bedste af det hele er selvfølgelig - jeg skal være MOR om 14 dage!!!! er så lykkelig

Datoen er dog kun offentlig for jer herinde og det nærmeste familie, orker ikke at alle jeg kender skal vide det

Knus Mitzie 37+1 og klar til PKS

Det er ærgeligt at det ikke lykkes, men hvor må det var rart for dig, at der så er truffet beslutning om PKS

25. maj bliver vist en ret god dag - ihh hvor spændende

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Dejligt der er kommet en afklaring, selvom det ikke var det bedst mulige, men det virker til du ser positivt på det og det er jo det vigtigste...

Det må være lidt vildt lige pludselig at vide hvornår det bliver...

Jeg vil glæde mig til billeder af den skønne lille pige om 14 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.