projekt babyvending !! - opdate.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Vidunderligeunger

Hejsa piwer

Som nogen af jer nok ved har jeg været til babyvending i dag.

- det gik desværre ikke, hun ligger aaalt for godt fast i mit bækken, så kunne overhovedet ikke rokkes med.

Derfor skal jeg have, planlagt kejsersnit d. 25. maj 2010

Overlægen som forsøgte at vende sagde, at en sædefødsel for mig ville være for risikabelt, i og med jeg er spinkel af bygning, 1. gangsfødende og har 2 operationer i nyren bag mig.

jeg er egentlig ret lettet over det hele, for nu er der ligesom taget en beslutning for mig, og jeg skal ikke give mig selv skylden, hvis noget skulle gå galt...

Og det bedste af det hele er selvfølgelig - jeg skal være MOR om 14 dage!!!! er så lykkelig

Datoen er dog kun offentlig for jer herinde og det nærmeste familie, orker ikke at alle jeg kender skal vide det

Knus Mitzie 37+1 og klar til PKS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wauw... Ja, altså med de ting du beskriver, såville jeg nok heller ikke vove mig ud i en sædefødsel. Men skidegodt at I prøvede...

Jeg håber ikke det gjorde alt for ondt eller noget.

Og fedt at vide, hvornår du bliver moar

Anmeld

11. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

Hejsa piwer

- det gik desværre ikke, hun ligger aaalt for godt fast i mit bækken, så kunne overhovedet ikke rokkes med.

Overlægen som forsøgte at vende sagde, at en sædefødsel for mig ville være for risikabelt, i og med jeg er spinkel af bygning, 1. gangsfødende og har 2 operationer i nyren bag mig.

jeg er egentlig ret lettet over det hele, for nu er der ligesom taget en beslutning for mig, og jeg skal ikke give mig selv skylden, hvis noget skulle gå galt...

Og det bedste af det hele er selvfølgelig - jeg skal være MOR om 14 dage!!!! er så lykkelig

Datoen er dog kun offentlig for jer herinde og det nærmeste familie, orker ikke at alle jeg kender skal vide det

Sikke noget, men hvor er det dejligt der nu er kommet klarhed!!

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Sikke en dejlig besked - altså at du skal være mor om 14 dage!!! Så er der dømt nedtælling.

Anmeld

11. maj 2010

Risen

BlyViol skriver:

Hejsa piwer

ej stort tillykke eller hvad man nu siger ! Tænk du bliver mor om 14 dage ! hvor er det stort ! 

Anmeld

11. maj 2010

AWO

Øv - men tillykke med datoen! Jeg kan godt forstå, du er lettet over, at beslutningen nu er taget, det må godt nok ikke have været sjovt at gå rundt med den uvished hele tiden! Og jeg er da sikker på, det nok skal blive en rigtig god oplevelse uanset hvad.

Men hvor må det være mærkeligt at vide, præcis hvornår man bliver mor! Er lidt misundelig, hvad det angår...

Anmeld

11. maj 2010

Svei

Tillykke...dejligt med en dato-....er det ikke Lisbeth herinde fra der også skal have ks d.25?

Anmeld

11. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej søde

Ærgeligt at lillepigen ikke kunne vendes, men eftersom situationen nu er som den er, vil jeg da lige ønske dig tillykke med, at du om 14 dage skal være mor for første gang! DET er stort

Glæder mig til at se dig på søndag.

Kram

Anmeld

11. maj 2010

MariaJ

Ih, hvor bliver det spændende. Så er der virkelig ikke længe til lille Alberte kommer til verden. Synd at vendingsforsøget ikke lykkedes, men kan rigtig godt forstå at det var dejligt at få en afklaring. God fornøjelse med de sidste fjorten dage af ventetiden.

Maria

Anmeld

11. maj 2010

Loa

Tillykke med datoen

Ville da også klart forestrække PKS end at risikere noget.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.