av av av :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Ja, så tror jeg godt det kan være den der kan volde lidt problemer.. Det ændrer jo lidt på huden i området. Smørrer du hæmoriden med noget? For der er så mange forskellige præparater til den slags, og får man fat i det forkerte kan det gøre mere skade end gavn (Er min overbevisning)

Kender lægen noget til hæmoriden? For den vil du vel også gerne af med??

nej jeg smører ikke med noget med har fået nogle stikpillekure nogle gange. der har været lidt snak om noget med en elastik for at få den til at gå væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

nej jeg smører ikke med noget med har fået nogle stikpillekure nogle gange. der har været lidt snak om noget med en elastik for at få den til at gå væk

Ja, det er for at lukke for blodtilførslen, så den "visner" og falder af.. Det er meget normal behandling. Og jeg tror det lyder værre end det er

Jeg tænker at noget af kemien i stikpillerne kan irritere huden dernede. Står der noget om bivirkninger i pakken? Ellers slå præparatet op på medicin.dk

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Ja, det er for at lukke for blodtilførslen, så den "visner" og falder af.. Det er meget normal behandling. Og jeg tror det lyder værre end det er

Jeg tænker at noget af kemien i stikpillerne kan irritere huden dernede. Står der noget om bivirkninger i pakken? Ellers slå præparatet op på medicin.dk

det er længe siden jeg fik sådan en kur sidst så jeg tror ikke det kan være det... det er over 2 måneder siden jeg stoppede med dem! jeg ringer lige til min læge

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

det er længe siden jeg fik sådan en kur sidst så jeg tror ikke det kan være det... det er over 2 måneder siden jeg stoppede med dem! jeg ringer lige til min læge

OK! Ja, jeg tror det er bedst at du ringer. Om ikke andet, så bliver du beroliget med, at der ikke er noget galt

God bedring!

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

OK! Ja, jeg tror det er bedst at du ringer. Om ikke andet, så bliver du beroliget med, at der ikke er noget galt

God bedring!

tak skal du have. Jeg skal til lægen kl 13... nu er jeg helt nervøs men det er rarest at få kikket på det og måske behandlet

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Hvad er det d er nervøs for? er det at han skal kigge? Eller hvad det kan være?

Det går nok alt sammen!

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Hvad er det d er nervøs for? er det at han skal kigge? Eller hvad det kan være?

Det går nok alt sammen!

nervøs for hvad det kan være

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

nervøs for hvad det kan være

Jeg håber ikke det er noget særligt. Men jeg tror det er godt at du får det tjekket!

Jeg skal nok krydse fingre for at det ikke er noget!

Knus

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Jeg håber ikke det er noget særligt. Men jeg tror det er godt at du får det tjekket!

Jeg skal nok krydse fingre for at det ikke er noget!

Knus

tak! jeg skal nok skrive når jeg er hjemme igen

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

de kunne ikke rigtig finde ud af hvorfor den var kommet med nu får jeg noget salve.. hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.