av av av :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.279 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da jeg sad og tissede i går aftes mærkede jeg pludselig en sviende smerte mellem ballerne. Jeg undrede mig og tog hånden derned for at mærke hvad det mon kunne være! Til min store forskrækkelse mærker jeg en rift helt nede fra endetarmsåbningen op til halebenet..... Jeg har ingen anelse om hvor den kommer fra og det gør bare skide ondt Det er blevet meget værre i løbet af natten og det væsker en smule men det ser ikke ud som om der er betændelse i. Jeg har prøvet at smøre det lidt men det gør bare ondt. Er der nogen der har prøvet det og hvad gjorde i ved det? jeg kan hverken gå, stå, sidde eller ligge uden det gør ondt

kærlig hilsen anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

otlitrom

Tag til lægen! Det er mit eneste råd! Og hellere idag end i morgen...

God bedring!

Anmeld

11. maj 2010

Patrick07

Ja jeg ville godt nok også tage til lægen med det samme! God bedering

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Tag til lægen! Det er mit eneste råd! Og hellere idag end i morgen...

God bedring!

hvad skal lægen kunne gøre ved det? det ligner et stort papercut

Anmeld

11. maj 2010

Patrick07

Finde ud af hvad der er kommet af.. og hvis det væsker ville jeg da helt sikkert få tjekket om der er gåret betændelse der I.

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

hvad skal lægen kunne gøre ved det? det ligner et stort papercut

Det kan f.x. være en byld, når du siger det væsker.. Og det kan suge bakterier til sig, og give høj feber bl.a. Han kan, hvis det ikke er noget særligt, måske spraye det med noget barrierecreme, så der ikke kmmer flere bakterier til, og såret dvikler sig. Det sidder et meget udsat sted, må man sige. Og dine smerter lyder voldsomme, så jeg synes bestemt at han burde kigge på det.. Bare min mening...

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Det kan f.x. være en byld, når du siger det væsker.. Og det kan suge bakterier til sig, og give høj feber bl.a. Han kan, hvis det ikke er noget særligt, måske spraye det med noget barrierecreme, så der ikke kmmer flere bakterier til, og såret dvikler sig. Det sidder et meget udsat sted, må man sige. Og dine smerter lyder voldsomme, så jeg synes bestemt at han burde kigge på det.. Bare min mening...

det kan godt være du har ret for det er bestemt et udsat sted. Og det "springer op" hver gang jeg bevæger mig Har dog ikke mærket en byld eller det der ligner. det ser slet ikke ud som om der er noget betændelse men som skrevet ligesom et papercut som jo også tit væsker.

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

det kan godt være du har ret for det er bestemt et udsat sted. Og det "springer op" hver gang jeg bevæger mig Har dog ikke mærket en byld eller det der ligner. det ser slet ikke ud som om der er noget betændelse men som skrevet ligesom et papercut som jo også tit væsker.

Nej, men noget må der jo være "galt" med huden, siden den sprækker på den måde..

Har du ingen anelse om, hvorfor det er kommet?

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Nej, men noget må der jo være "galt" med huden, siden den sprækker på den måde..

Har du ingen anelse om, hvorfor det er kommet?

altså jeg har har en hæmoride som jeg ikke kan slippe af med kan det være den der laver ulykker? hvis blodtilførslen til området er ændret? Ellers har jeg ingen anelse om hvor den kan komme fra for jeg har ikke lavet noget......

Anmeld

11. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

altså jeg har har en hæmoride som jeg ikke kan slippe af med kan det være den der laver ulykker? hvis blodtilførslen til området er ændret? Ellers har jeg ingen anelse om hvor den kan komme fra for jeg har ikke lavet noget......

Ja, så tror jeg godt det kan være den der kan volde lidt problemer.. Det ændrer jo lidt på huden i området. Smørrer du hæmoriden med noget? For der er så mange forskellige præparater til den slags, og får man fat i det forkerte kan det gøre mere skade end gavn (Er min overbevisning)

Kender lægen noget til hæmoriden? For den vil du vel også gerne af med??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.