Klokken 11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Ja det er ret utroligt.. Kan se titanic og den grønne mil 100 gange uden at fælde en tåre , men hver gang jeg ser "fødegangen" stor tuder jeg.. 

Fedt du har overvejet at læse til jordmoder , det må godt nok også være et spændende job..

Ja, min moster er Jordemoder, og jeg har kun hørt godt om det. Hun er i en stilling hvor hun har en uge fri og en uge arb. Selvf. med det forbehold at hun bliver kaldt ind akut. Hun har selv 6 børn, så med hjælp fra manden har det kunne lade sig gøre for hende.

Jeg går på Studenterkursus lige nu, men er deværre meget skuffet over min skole pga lærerne. Så jeg har besluttet mig for, at rykke over på min gamle skole på enkeltfag og så satse på, at jeg kan få det høje snit det kræves i KBH, selv om jeg er ked af at måtte læse et år længere end jeg havde håbet.

Det kræver 9,9 på kvote 1 og 9,6 på kvote 2 pt  Hardcore for en som ikke er så glad for bøger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

smokin

Alexis skriver:

Øv  Gad vide om det findes online??? Må straks tjekke 

jaaaaaaah ...især til sådan en overgravid som mig der er bange for at føde!!!

Anmeld

11. maj 2010

Risen

Alexis skriver:

Ja, min moster er Jordemoder, og jeg har kun hørt godt om det. Hun er i en stilling hvor hun har en uge fri og en uge arb. Selvf. med det forbehold at hun bliver kaldt ind akut. Hun har selv 6 børn, så med hjælp fra manden har det kunne lade sig gøre for hende.

Jeg går på Studenterkursus lige nu, men er deværre meget skuffet over min skole pga lærerne. Så jeg har besluttet mig for, at rykke over på min gamle skole på enkeltfag og så satse på, at jeg kan få det høje snit det kræves i KBH, selv om jeg er ked af at måtte læse et år længere end jeg havde håbet.

Det kræver 9,9 på kvote 1 og 9,6 på kvote 2 pt  Hardcore for en som ikke er så glad for bøger 

Fedt , men også hårdt at arbejde 1 uge i træk på den måde.. 

Ja gennemsnittet er helt hen i vejret , men det er egentligt forståeligt nok , borset fra den lave løn som gives  (det er ufortjent)

Hvad læser du så af fag? - Man skal vel have noget fysik/kemi biologi fag? Eller kan man komme ind på humanistiske fag bare?

Anmeld

12. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Hej piger, ville bare lige huske på at der klokken 11 kommer programmet fødegangen på dr1 !  

knus

Kan man se det på nettet, eller bliver det genudsendt???

Ville gerne se det man var på arbejde...

Knus Majken der går på barsel på fredag

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Zette skriver:

jaaaaaaah ...især til sådan en overgravid som mig der er bange for at føde!!!

Hvis du er bange for at føde skal du springe afsnittet fra igår over - jeg synes der var lige rigeligt med de dårlige historier, men jeg har set andre afsnit og de er rigtig gode.

Anmeld

12. maj 2010

Risen

noname skriver:

Kan man se det på nettet, eller bliver det genudsendt???

Ville gerne se det man var på arbejde...

Knus Majken der går på barsel på fredag

tror det desværre ikke.. Har selv søgt under det, men det er ikke til at finde.. Vi må bare se det næste gang det kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.