Klokken 11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Risen

Hej piger, ville bare lige huske på at der klokken 11 kommer programmet fødegangen på dr1 !  

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

hc=k

11. maj 2010

otlitrom

Du er en sveske

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

Det skal jeg da også lige se - tak

Anmeld

11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uh, det er et fantastisk program. Og jeg er syg, så ligger hjemme under dynen og hygger mig. Skal da klart se det 

Anmeld

11. maj 2010

Risen

arh hvorfor skal det slutte så hurtigt.. ?! .. Kunne se det dagen lang! 

Anmeld

11. maj 2010

Risen skriver:

arh hvorfor skal det slutte så hurtigt.. ?! .. Kunne se det dagen lang! 

Jahhh, har endda set de fleste afsnit før, men bliver aldrig mættet af dem. SUK... (Hilsen en der faktisk har overvejet Jordemoder udd. )

Man bliver sgu da så rørt hver gang, selv når det er på tv, og en fremmeds barn. Det er så smuuuukt 

Anmeld

11. maj 2010

smokin

øøøv findes der ikke smsservice med sådan nogle vigtige informationer? Har først set beskeden nu

Anmeld

11. maj 2010

Risen

Alexis skriver:

Jahhh, har endda set de fleste afsnit før, men bliver aldrig mættet af dem. SUK... (Hilsen en der faktisk har overvejet Jordemoder udd. )

Man bliver sgu da så rørt hver gang, selv når det er på tv, og en fremmeds barn. Det er så smuuuukt 

Ja det er ret utroligt.. Kan se titanic og den grønne mil 100 gange uden at fælde en tåre , men hver gang jeg ser "fødegangen" stor tuder jeg.. 

Fedt du har overvejet at læse til jordmoder , det må godt nok også være et spændende job..

Anmeld

11. maj 2010

Zette skriver:

øøøv findes der ikke smsservice med sådan nogle vigtige informationer? Har først set beskeden nu

Øv  Gad vide om det findes online??? Må straks tjekke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.