Indimellem er det sgu som at have 2 børn :-0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Vinker

TbCp skriver:

Jeg krydser lidt fingre for at hun bliver en teenager ligesom mig og ikke som sin far

Jeg var meget stille og rolig, havde aldrig brug for opgør med mine forældre eller lign...

Carsten var vist NOGET vild i sine unge dage!

Så en teenager som jeg var...... ellers går jeg sgu hjemmefra

Heldigvis har hverken Morten eller jeg været blandt de væreste (ska vi jo sige...) så måske der er håb forude.... Dog var min søster MEGET modsat af mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Ida.

TbCp skriver:

Heh!

Glæder mig bare ikke til hun bliver teenager.... for pokker nogle skænderier der kan komme omkring madtid med to sultne hystader

Og Tina - du har kun én pige...jeg frygter VIRKELIG for at skulle have hele TO teenager-piger i huset - på én gang

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Og Tina - du har kun én pige...jeg frygter VIRKELIG for at skulle have hele TO teenager-piger i huset - på én gang

Argghhh

Anmeld

11. maj 2010

ooo

Ej Tina, undskyld, men jeg kunne ikke lade være med at grine højt af din beskrivelse af to sultne "børn"

Jeg kan lige se det for mig, hvordan du har stået og betragtet Carsten og Liva mens de har flippet helt ud. Det er altså bare ret komisk når voksne mennesker benytter sig af "hun startede"-logikken over for et lille barn.

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

Metchen skriver:

Ej Tina, undskyld, men jeg kunne ikke lade være med at grine højt af din beskrivelse af to sultne "børn"

Jeg kan lige se det for mig, hvordan du har stået og betragtet Carsten og Liva mens de har flippet helt ud. Det er altså bare ret komisk når voksne mennesker benytter sig af "hun startede"-logikken over for et lille barn.

Det var sgu nærmest også kun til at grine af

Men jeg kan da oså bare lære at have maden klar

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Åh gud.. den vinkel havde jeg ikke lige overvejet... vi kommer også til at have 2 teenagepiger samtidigt - der kommer jo kun til at være 1½ år imellem Freja og lillesøster...

Anmeld

11. maj 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Åh gud.. den vinkel havde jeg ikke lige overvejet... vi kommer også til at have 2 teenagepiger samtidigt - der kommer jo kun til at være 1½ år imellem Freja og lillesøster...

Der er 20 mdr mellem Annika og Lina så det er det samme...jeg ser allerede skænderierne for mig  både mellem os forældre og pigerne men også pigerne imellem....tænker bare på, hvordan mig og min bror skændtes, da vi begge var teenagere

Anmeld

11. maj 2010

Ranarupta

Skæg læsning og stakkels jer, der skal lægge ører til sådanne typer (læs: MIG)...

Jeg bliver sådan, når jeg går sukkerkold. 

Nå ja, og så kan jeg nikke genkendende til teenage-frygten:
Jeg har tre søstre og vi har alle 4 arvet vores mors temperament! Min far kan sagtens blive rigtigt vred, men han skal virkelig provokeres.
Så han kæmpede med 5 vrede sirener indimellem...  

Anmeld

11. maj 2010

JustAnotherName

Yessss, det er helt det samme herhjemme!

Der bliver 2 stride, hidsige, temperamentsfulde og kampklare pubertets-tøser  ..... OG sikkert en mor i overgangsalderen samtidig!!! 

GOOD LUCK WITH THAT, DADDY-Oooo   
- Seriøst, stakkels fædre/mænd! ... hehe.

Anmeld

12. maj 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Heh!

Glæder mig bare ikke til hun bliver teenager.... for pokker nogle skænderier der kan komme omkring madtid med to sultne hystader

Hihi, du må sørge for, at der altid lige er en snack mens de venter.... Så kan det da ikke gå helt galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.