Suuukkkk!!!
Liva og jeg havde så hyggelig en dag igår.... den gik så rimelig meget i vasken da farmand kom hjem.
Han havde ikke nået at komme afsted til første tog, så han blev på arbejdet en times tid længere... hvilket jo så vil sige at han kom en time senere hjem.
Han var træt og sulten..... sulten er nok det værste for han bliver ganske forfærdelig og Liva er desværre på samme måde.
Vi havde en aftale om at han skulle handle ind til aftensmad når han kom hjem, fordi jeg ikke kan komme nogle steder pga. mit knæ.
Jeg tilbød så at Liva og jeg tog med og det ville han gerne have.
Da vi trådte ind i Kvickly startede showet.... Liva skal helst kigge på alle varer igennem butikken og det havde manden ikke tid til igår. Så det endte med et skrigende barn der kastede sig ned på gulvet. Manden blev vred og skældte ud, hvilket bare resulterer i endnu mere skrigeri fra Livas side. Og så fik de ellers kørt hinanden op.
Jeg forsøgte at glatte ud, men skaden var ligesom sket. Da vi kom op til kassen fortsatte de... og det endte med at Carsten gik ud af butikken med en vrælende Liva i hælende.... jeg sukkede bare opgivende og fik pakket vare sammen.
Da jeg kom ud til dem forsøgte jeg at sige at han da for pokker godt vidste det intet godt bragte med sig at han blev sur på hende når hun var i det humør.... og svaret jeg fik var "jamen det var da ikke min skyld" (Carsten 3 år) 
Da vi kom hjem sagde jeg til Carsten "nu går du ned på dit kontor og jeg gider ikke se dig før der er mad" og til Liva "nu sætter du dig ind og ser tegnefilm og holder mund".
Seriøst! Er det to 2 1/2 årige jeg har herhjemme eller hvad!!!
Anmeld