Jeg tror i har misforstået mig..
 jeg skælder altså ikke ud medmindre det er nødvendigt f eks hvis han slår bider eller gør noget andet der gør ondt med vilje

og jeg skælder bestemt ikke ud som en ting der skal gøres hver dag
 jeg hader at skælde ud !!! og jeg råber ikke eller er sur og gnaven men nogle gange skal der jo siges noget og han er altså kun 4 år så det med at sidde og tale om hvorfor vi ikke bider preller bare af på ham og han mister interessen, så jeg giver ham en advarelse og hvis han gør det igen så får han 4 min time out... bagefter taler vi så lige hurtigt om hvorfor han var der og så leger vi vidre eller hvad vi nu lavede før
 og det virker virkelig godt men... så kommer part 2 og ødelægger det gang på gang...

vores familie er måske en smule inviklet i andres øjne men det er nu engang sådan vi har valgt at leve, jeg bor i et hus som jeg har lejet, sammen med min mor, min lillebror på 4 og min datter på 5mån . til dagligt hygger vi os meget sammen og vi får hver i sær lavet mange ting med børnen som vi ikke ville have fået gjort hvis vi ikke havde boet sådan her
 men vi er nye i at "bo" sammen så der er nogle ting regler og andet vi skal have på plads og som i så mange andre "forhold" er der starts problemmer

Anmeld