Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
waow, hvor er det flot! Så bliver det spændende om det fortsætter...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Iiih, hvor skønt, det er bare så dejligt at få lov til at sove en hel nat!
og i nat gjorde hun det sørme igen og endda til kl. 6, hvor jeg lige ammede hende, og så tog Per over, så jeg har sovet helt indtil nu, hvad sker der, jeg er jo udhvilet, sikke en følelse
Majastina skriver: og i nat gjorde hun det sørme igen og endda til kl. 6, hvor jeg lige ammede hende, og så tog Per over, så jeg har sovet helt indtil nu, hvad sker der, jeg er jo udhvilet, sikke en følelse
Wuhuu hvor skønt, måske har hun tænkt sig at gøre det fremover...
Majastina skriver: Jeg er bare nødt til lige at dele det med jer, Dicte har i nat sovet igennem, næsten. Hun har sovet fra kl. 22 til kl. 05, og jeg er bare så stolt. Det er jo helt vildt, jeg tør næsten ikke håbe på, at det fortsætter, men man kan da have lov til at ønske sig det
Jeg er bare nødt til lige at dele det med jer, Dicte har i nat sovet igennem, næsten. Hun har sovet fra kl. 22 til kl. 05, og jeg er bare så stolt. Det er jo helt vildt, jeg tør næsten ikke håbe på, at det fortsætter, men man kan da have lov til at ønske sig det
ja jeg må nærmest sige tillykke jo....
det er bare SÅ rart at opleve at det også kan lade sig gøre;0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128