Syv uger og sover igennem for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Dictes mor

Jeg er bare nødt til lige at dele det med jer, Dicte har i nat sovet igennem, næsten. Hun har sovet fra kl. 22 til kl. 05, og jeg er bare så stolt. Det er jo helt vildt, jeg tør næsten ikke håbe på, at det fortsætter, men man kan da have lov til at ønske sig det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

TbCp

Majastina skriver:

Jeg er bare nødt til lige at dele det med jer, Dicte har i nat sovet igennem, næsten. Hun har sovet fra kl. 22 til kl. 05, og jeg er bare så stolt. Det er jo helt vildt, jeg tør næsten ikke håbe på, at det fortsætter, men man kan da have lov til at ønske sig det

Hvor skønt!!!!

Man føler sig jo som et helt andet menneske

Anmeld

11. maj 2010

Karo

Majastina skriver:

Anmeld

11. maj 2010

Ida.

SEJT!! Tillykke!! Annika var 4 uger første gang, hun sov igennem....anden gang var hun 4 måneder!!!!! Håber for jer, at Dicte ikke gør det i den slags engangsforestillinger, men fortsætter den gode stil

NB! Sig i øvrigt til, hvis du på et tidspunkt vil købe mere børnetøj Lina er næsten ude af str. 74...

Anmeld

11. maj 2010

Vinker

Hvor er hun bare DYGTIG - Det er bare en ubeskrivelig dejlig følelse når den lille sover en hel nat. Man er alt for frisk om morgenen og selvfølgelig alt for stolt

Anmeld

11. maj 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Hvor er hun bare DYGTIG - Det er bare en ubeskrivelig dejlig følelse når den lille sover en hel nat. Man er alt for frisk om morgenen og selvfølgelig alt for stolt

Jeg var nemlig ved at revne af stolthed, og havde lyst til at ringe til alle mulige og fortælle det, men jeg er ikke sikker på, at de helt ville have delt min begejstring, hvis jeg havde vækket dem kl. 5

Anmeld

11. maj 2010

Vinker

Majastina skriver:

Jeg var nemlig ved at revne af stolthed, og havde lyst til at ringe til alle mulige og fortælle det, men jeg er ikke sikker på, at de helt ville have delt min begejstring, hvis jeg havde vækket dem kl. 5

Hihi ja ALLE bør da høre om hvor dygtig ens barn er og det kan aldrig gå for hurtigt - Uanset hvornår på døgnet det er. Godt du kan skrive til os herinde på alle tider af døgnet

Anmeld

11. maj 2010

Milka

bravo dicte!!!

Anmeld

11. maj 2010

anna-jonas

Wheeee....................lille dygtig Dicte-pige.

Anmeld

11. maj 2010

Barbamama

Sådan!!!!!

Jeg kan bare huske første gang Carla sov 5 timer i træk. Jeg vågnede med et sæt og tænkte: Hvad sker der, hvad re klokken???? Man bliver helt forvirret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.