Det kan da ikke passe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Mira0911

Line&Liam skriver:

Ja det må jeg sige Det er da en petit lille tøs

Jeg tror det er "typisk" piger at gro lidt langsommere, i hvertfald når de lige er kommet igennem de 6 mdr, har et par vendinder med lige gamle døtre, hvor den ene bruger en hel del større størrelse tøj end den anden lille pitette fis

Det er vildt... Hun er lang og tynd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Ayasmor

Renée88 skriver:

Det kan sagtens passe ;-) De vokser de små drenge ;-)

Nicolai på 6mdr bruger 80/86 ;-)

hehe.. det er så den størrelse min datter på knap 16½ mdr. bruger

Anmeld

10. maj 2010

Becks

Min gudsøn på 2 år 2 mdr bruger str 80/86

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

her er Rasmus 10 mdr og bruger str 80 (har vist lidt tilbage i str 74)

vi arver heldigvis rigtigt meget, så da han var ved at vokse ud af 74, ku jeg vaske 3 bæreposer i str. 80

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

nutche skriver:

her er Rasmus 10 mdr og bruger str 80 (har vist lidt tilbage i str 74)

vi arver heldigvis rigtigt meget, så da han var ved at vokse ud af 74, ku jeg vaske 3 bæreposer i str. 80

Jeg må gribe telefonen og ringe rundt og hører om der er mere arvetøj i gemmerne haha

han er nu også ved at være stor ham Rasmus! Kommer han med d. 16 til møde? (Ja og kommer du? )

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

Line&Liam skriver:

Jeg må gribe telefonen og ringe rundt og hører om der er mere arvetøj i gemmerne haha

han er nu også ved at være stor ham Rasmus! Kommer han med d. 16 til møde? (Ja og kommer du? )

ja ikke andet for

jamen synes tråden er gået helt i stå...så har egentligt ikke tænkt mere over det.

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

nutche skriver:

ja ikke andet for

jamen synes tråden er gået helt i stå...så har egentligt ikke tænkt mere over det.

Jeg har slet ikke set tråden den sidste uge tror jeg, men sidst jeg læste blev det vedtaget det var ændret til d. 16, men stadig ved Corinna ... Så det regner jeg da med, ja det gør Mitzie også, for det er mig der kører

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

Line&Liam skriver:

Jeg har slet ikke set tråden den sidste uge tror jeg, men sidst jeg læste blev det vedtaget det var ændret til d. 16, men stadig ved Corinna ... Så det regner jeg da med, ja det gør Mitzie også, for det er mig der kører

kan se den ikke har været opdateret siden den 6/5

Anmeld

10. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

oh jo det kan skam sagtens passe.

Nogle har det med at vokse i ryk og andre mere glidende voksning... Andre igen kan hoppe en str over eller kun bruge den i 14 dage...

Frederic valgte at vokse i ryk og hans rekord er fra 1-2 mdr med hele 7 cm ( 55- 62 cm) på andenplads er 4-5 mdr med 5½ cm.

Hans første leveår voksed han ialt 31 cm, vi har så brugt str 86 siden maj '09 - men har også nu en del i 92 dog kun bukser ( de der lange stænger)

Blot hans vægt siger så det samme som da han var 9 mdr og han er 20 mdr idag - men dog vokset 10 cm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.