Det kan da ikke passe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

L-Mortil3

Det kan SIMPELTHEN ikke passe Liam er blevet en str. 74 i tøj altså, jeg stod og kiggede i hans skab og der er bare NADA tøj der er større end str. 74, så jeg skal da vist i fuld sving med at købe nyt brugt tøj til ham...

Nu har vi jo bare arvet og arvet og øjnene var store da der pludselig ikke var mere gratis tøj at gå i FNIS

Mors kæmpe dreng altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har en veninde, hvis søn er fra starten af februar md - han bruger allerede str. 68/74

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

Hold da op! Ahmen hvad sker der for vokseværk i disse tider! I sidste måned kunne han bruge 62, det kan han da ikke klemme hverken en arm eller et ben i idag...

Anmeld

10. maj 2010

Halbschön

Line&Liam skriver:

Det kan SIMPELTHEN ikke passe Liam er blevet en str. 74 i tøj altså, jeg stod og kiggede i hans skab og der er bare NADA tøj der er større end str. 74, så jeg skal da vist i fuld sving med at købe nyt brugt tøj til ham...

Nu har vi jo bare arvet og arvet og øjnene var store da der pludselig ikke var mere gratis tøj at gå i FNIS

Mors kæmpe dreng altså...

Det kan sagtens passe ;-) De vokser de små drenge ;-)

Nicolai på 6mdr bruger 80/86 ;-)

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Vores datter er knap 86 lang, født sidste år.. Hun bruger str. 80 i tøj... og det er stadig for stort til hende...

Nu er hun så en pige... Ved ikke om det kun handlede om drenge...

Anmeld

10. maj 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Jeg har en veninde, hvis søn er fra starten af februar md - han bruger allerede str. 68/74

Er det Tinas Alexander??? - for han er godt nok stor

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

ej line, alberte skal ik ha sådan en tyksak  

Eller muskelbundt måske?? så er jeg på igen hihi

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ej line, alberte skal ik ha sådan en tyksak  

Eller muskelbundt måske?? så er jeg på igen hihi

MUSKLER! Ikke fedt, må vi være fri Han har faktisk så store musler at der kommer elastikker rundt om Hehe! Bare vent, hende Alberte kan sleeeet ikke stå for ham når hun kommer til verden

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

Renée88 skriver:

Det kan sagtens passe ;-) De vokser de små drenge ;-)

Nicolai på 6mdr bruger 80/86 ;-)

Ej men altså, de drenge, de drenge... Han er jo stadig bare mit lille myr på 2840 gram og 49 cm Han er langt fra en dreng på 8,5 kg hihihihi

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

MoarJ skriver:

Vores datter er knap 86 lang, født sidste år.. Hun bruger str. 80 i tøj... og det er stadig for stort til hende...

Nu er hun så en pige... Ved ikke om det kun handlede om drenge...

Ja det må jeg sige Det er da en petit lille tøs

Jeg tror det er "typisk" piger at gro lidt langsommere, i hvertfald når de lige er kommet igennem de 6 mdr, har et par vendinder med lige gamle døtre, hvor den ene bruger en hel del større størrelse tøj end den anden lille pitette fis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.