Jeg tror, at du bruger for megen tid på babysnak - og det kan man jo i din situation ikke gøre for, men som andre også har skrevet, så er din virkelighed ikke automatisk virkeligheden for din mand, han kan ikke føle det, du føler - og han savner måske det forhold, I havde før, og at I kunne snakke om alt muligt andet. Jeg tror, at du skal prøve at skrue lidt ned (eller primært bruge veninder og nettet til at komme af med dine tanker), og sørge for at gøre nogle af de ting, I gjorde før, f.eks. en kærestetur, en biograftur eller anden slags hygge
. Jeg tror slet ikke, at han har fortrudt, men prøv at forholde dig til, at han gerne vil være kærester og opføre sig, som I altid har gjort, og du bare fokuserer på graviditeten, og så kan det føles, som om man glider fra hinanden - man er nødt til at finde et fælles grundlag, og han skal nok begynde at interessere sig for det hele, når det bliver mere håndgribeligt for ham (f.eks. "sparke dæk" på den nyindkøbte barnevogn) - og den dag, han står med junior, der smelter han fuldstændig...
Anmeld