Har de seneste dage haft følelsen af at min kæreste måske fortryder at vi gik igang med projekt baby for omkring et år siden, og nu er gravide.
Da jeg sagde det til ham her for lidt siden, da jeg begyndte at græde da han gav mig en krammer, efter at have svaret på hvad der var galt, gik han ud og røg... og står nu udenfor.
Tror han er bange for at han bare vil få endnu mere ansvar. Ved han i forvejen føler han har meget ansvar, på trods af at jeg laver aftensmad næsten hver dag, gør rent og rydder op når overskuddet er der..
Han tager sig af regninger, men mangler der penge på hans konto overføre jeg så han ikke har minus på sin.
Jeg har hund, som jeg selv tager mig af. Han har katte og dem står han for.
Vi elsker hinanden. Men det virker som om han har trukket sig en del væk, og jeg er bange for at det måske er mig der har skubbet / skubber ham væk. Jeg er meget rørstrømsk i disse dage, og overksuddet kommer i perioder. Jeg sover meget, men er begyndt at forsøge at holde mig vågen for at gøre lidt mere herhjemme / nå lidt mere, og være mere med.
Men jeg ved bare ikke hvad jeg nu skal gøre. Jeg ønsker jo vi skal have den lille samme, som familie...
Jeg ved jeg sagtens kan klare den lille og vovsen alene, det er ikke det... Men det er jo ikke min drøm. Jeg ønsker jo at være sammen med min kæreste resten af mit liv, og har fuldt ud troet på det.
Er bare så ulykkelig lige nu. Hvad skal jeg stille op?
Skal jeg bare se tiden an, eller skal jeg bede ham allerede nu om at træffe et valg om hvad han vil? Jeg er 5 mdr. henne...
Hilsen den ulykkelige