Blev du sat i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

susser83

Jeg blev sat igang da jeg var 42+1, fik lagt ballon-kateter kl 10 om formiddagen, fik veer kl 12 , fik taget vandet kl 22 og fødte en dejlig dreng kl 04.16  .

Held og lykke

Knus Sus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

MorTilGustav

Jeg blev sat i gang dagen før min termin, da der var mistanke om begyndede svangerskabsforgiftning.. Fik en stikpille kl 9.. Der skete ikke noget før jeg kom op og fik den næste kl 16. Derefter havde jeg lidt uro i underlivet. Lidt ligesom menses-"smerter". Det gjorde ikke ondt men man ku ligesom mærkede at der blev "arbejdet" dernede.. Vandet gik 22.30 og derefter kom veerne først. SÅ gik det stærkt. Kom til sygehuset 00.10 og Gustav kom ud 01.35. Super god og nem fødsel uden bedøvelse

Anmeld

10. maj 2010

hc=k

Sakris skriver:

Er der en grund til du blev sat igang på terminsdagen? Ved du om man kan blive sat igang på terminsdagen, hvis det er et brændende ønske og barnet ikke kommer før? Ja undskyld, jeg kan jo bare vente til første jordmor besøg, men er lidt nysgerrig!

Jeg blev sat i gang på grund af mine psykiske lidelser, min jordmoder mente at jeg ikke ville kunne holde til det hvis jeg gik over tid.

Der skal moget til før de sætter en igang det er ikke bare  oet de gør og det er bestemt ikke sjovt.

Anmeld

10. maj 2010

Sakris

hc=k skriver:

Jeg blev sat i gang på grund af mine psykiske lidelser, min jordmoder mente at jeg ikke ville kunne holde til det hvis jeg gik over tid.

Der skal moget til før de sætter en igang det er ikke bare  oet de gør og det er bestemt ikke sjovt.

Okay. Ikke specielt rart. Men godt lige at vide noget om... Tak!

Anmeld

10. maj 2010

LHA

Jeg blev sat igang 40+6 fik taget vandet kl 15 fik en ve lige efter så skete der ikke mere før jeg fik vedrop kl 19.30 og Markus er født 23.57. 3860 g og 55 cm.

Det var en super nem og fantastisk fødsel.

Held og lykke

Anmeld

11. maj 2010

Rie-mor

Okay. Det lader til at gå forholdsvis hurtigt med de fleste? Sådan inden for et døgn..

Jeg er lidt spændt på hvordan de vælger at sætte mig i gang. Lille-pigen står stadig højt med hovedet. Så hvis vandet gik nu uden veer skulle jeg lægge mig ned og ringe efter Falck.. Super, hvis man lige står i Fakta

Men rart at tænke på at inden for et par dage har jeg hende i mine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.