Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Jamen så napper jeg bare lige disse 2 for mig selv
Jamen så napper jeg bare lige disse 2 for mig selv
Hvem er nr 2?
TbCp skriver: Hvem er nr 2?
Tjuhl skriver: puuuuuuh!hvor har I DÅRLIG smag, tøser kun bondepigen har fanget hvad lækkerhed er - og så er han gudhjælpermig DØD
puuuuuuh!hvor har I DÅRLIG smag, tøser kun bondepigen har fanget hvad lækkerhed er - og så er han gudhjælpermig DØD
haha trine jeg er bare så enig med dig!! hvad har de andre gang i?
Milka skriver: haha trine jeg er bare så enig med dig!! hvad har de andre gang i?
arrrrr'men altså! det er virkelig for ringe!! på den anden side er der mere af det gode til os så
Så vå vi jo have nogle bedre eksempler, så vi kan lære det! Trine smider bare Jack Black ind.. hihi
Tjuhl skriver: arrrrr'men altså! det er virkelig for ringe!! på den anden side er der mere af det gode til os så
Hvad kan du ryste ud af ærmet? Jack Black mindes jeg??
kitty skriver: Så vå vi jo have nogle bedre eksempler, så vi kan lære det! Trine smider bare Jack Black ind.. hihi
tænke tænke
Jeg har et eller andet med ham her.. Selvom han er lidt for "pæn"... Jeg vil hellere havet en tilsodet brandmand
kitty skriver: Hvad kan du ryste ud af ærmet? Jack Black mindes jeg??
jep, jack black og Johnny Depp - altid Johnny vel egentlig, men i rollen som the mad hatter i Alice i eventyrland er jeg bare solgt til stanglakrids
http://www.youtube.com/watch?v=rPK67tnsfZc
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128