Endnu en fuldstændig ligegyldig tråd :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

TbCp

Nu sad jeg lige og så "de fede trin" (forfærdeligt program iøvrigt) igår... og ham dommeren Silas Holst ligner min gamle børnehave forelskelse helt vildt... eller faktisk to forelskelser for de var enæggede tvillinger 

Han er sgu da meget qute..... hvis man var lidt yngre ... og mand....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

TbCp

TbCp skriver:

Nu sad jeg lige og så "de fede trin" (forfærdeligt program iøvrigt) igår... og ham dommeren Silas Holst ligner min gamle børnehave forelskelse helt vildt... eller faktisk to forelskelser for de var enæggede tvillinger 

Han er sgu da meget qute..... hvis man var lidt yngre ... og mand....

Og så har han så en bror der hedder Nilas.... hmmm

Nilas og Silas.... meget opfindsomt

Anmeld

10. maj 2010

NaFe

Nogle lækre mænd i har fundet frem til....mums...

Har lige set filmen Dear John...super sød film..og wooow ham Channing tatum er så lækker i den film...

Ja og så er jeg jo med på twilight bølgen...og drømmer tit om a blive bidt a selveste Edward Cullen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jared Leto,all the way

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

NaFe skriver:

Nogle lækre mænd i har fundet frem til....mums...

Har lige set filmen Dear John...super sød film..og wooow ham Channing tatum er så lækker i den film...

Ja og så er jeg jo med på twilight bølgen...og drømmer tit om a blive bidt a selveste Edward Cullen....

Uha ham monsteret har jeg det IKKE godt med... er vist ved at være en af de eneste der IKKE er med på den bølge

Har faktisk det her billede som baggrund på min computer... sorry

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Jared Leto,all the way

Ahh ja, men helst uden al den make up

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Mr. Kravitz har jeg også været HELT vild med

Elsker stadig hans musik, men efter jeg var til koncert med ham og så at han var ca. 1 m. høj og mega hjulbenet, så var det ligesom om han ikke var helt så lækker mere

Kunne forøvrigt bedst lide ham med det lange garn.

Anmeld

10. maj 2010

msax

kitty skriver:

Jeg har den liggende ovre i hylden og har ikke set den endnu.. Jeg føler mig både fristet, men ved ikke om jeg burde holde mig fra den netop idag, fordi jeg er i tudehumør... hmm.. Skal/skal ikke?

SKAL SKAL SKAL...

den er så absolut en god grund til at komme til at tude lidt... og er man i tudehumør så er der bare med at komme ud med det - man kan jo blive helt  skør af at gå med det indenbords

Så helt klart SKAL SKAL SKAL...

Anmeld

10. maj 2010

NaFe

TbCp skriver:

Uha ham monsteret har jeg det IKKE godt med... er vist ved at være en af de eneste der IKKE er med på den bølge

Har faktisk det her billede som baggrund på min computer... sorry

haha.. Jeg er også først lige kommet med på den bølge..og kun fordi jeg blev tvunget til det...meeen jaaa..det fangede mig helt vildt...

Men syntes os kun han er lækker som vampyr..haha..kan bestemt ikke lide ham ude i den virkelige verden...griner...

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

NaFe skriver:

haha.. Jeg er også først lige kommet med på den bølge..og kun fordi jeg blev tvunget til det...meeen jaaa..det fangede mig helt vildt...

Men syntes os kun han er lækker som vampyr..haha..kan bestemt ikke lide ham ude i den virkelige verden...griner...

En lækker vampyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.