Min weekend.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

ooo

Tjuhl skriver:

årh! se DET er en polterabend jeg kan gå med til  tillykke - både med det forestående bryllup og med at du har så fantastiske veninder!

Ja, det var nemlig en rigtig god polterabend, og uden at nogen blev til grin. Jeg hader når det skal være plat, med ydmygelser eller når det bliver sådan noget kedeligt noget hvor ingen rigtig ved hvad de skal sige til hinanden, og festen slutter klokken 9.

Hurraaaa, jeg har nogle gode veninder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

ooo

JustAnotherName skriver:

Hvor er det bare dejligt livsbekræftende med sådan en dag.
Een ting er, at man holder en fest for (eller afslutningsvis, hehe) at man skal giftes. Men også dét med, at blive fejret af alle ens veninder - endda nogle som ikke alle har noget tilfælles med hinanden udover DIG som er hovedpersonen. De har lagt hovederne i blød, og gjort hvad de kunne for at skabe en god og sjov, hyggelig og mindeværdig dag for dig. Det er da fantastisk.

Det lyder til at have været en skøn weekend.
Lige bortset fra snuen som fulgte i kølvandet - God bedring!

Hvornår skal I i grunden giftes? Er det lige om hjørnet eller?? 

Niller og jeg skal giftes d. 12. juni. Og nu glæder jeg mig faktisk endnu mere til den dag, for nu har jeg haft en lille forsmag på hvor godt mine veninder kan sammen, og hvor meget de kan feste igennem og have det sjovt.

Anmeld

10. maj 2010

otlitrom

Det lyder som en helt perfekt poltning Ikke noget med at blive udstillet eller gjort flov, bare ren hygge!!

Anmeld

10. maj 2010

Bondepigen

Hader ellers polterabender, da jeg synes det er noget pjat...men denne her lyder da ret hyggelig!!

Dejligt det var en dejlig dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.