Glædelig mors dag alle I skønne kvinder herinde.
Jeg er blevet poltet i går!!! OG det var sååå hyggeligt
Jeg troede at jeg skulle med min veninde ud og købe babyudstyr, men i stedet for var alle mine dejlige veninder og min søde søster samlet for at fejre mig før jeg skal giftes.
Vi var ude og ride i dyrehaven, spiste frokost sammen og havde mange små stop hvor vi fik frugt og asti (mmmm, asti er min svaghed...).
Bagefter tog alle vi 13 piger hjem til min veninde, hvor der var drinks, te, kaffe og lækre snacks. Så ringede det på, og jeg tænkte bare NOOO, jeg vil ikke danses på af en klam stripper mand. Det skulle jeg heller ikke, der var dog nøgenhed involveret, det var simpelthen Jens, en usandsynlig ranglet datamatiker der i fritiden var croquis-model. Så han smed tøjet og stod splitter Hans-Jørgen mens vi tagnede ham. Først var det ret grænseoverskridende for mig, men så blev jeg helt koncentreret om at tegne linier, skygger og former, så det grænseoverskridende aspekt forsvandt.
Min ene veninde, der er helt vildt ligefrem, spurgte ham om han tit var nøgen, og om han var nudist. Neeejjjj, han var ikke nøgen hele tiden, ikke når han var på sit normale job, men han var da naturist!?! Okay, så fik vi da det på det rene.
Bagefter spiste vi lææækkkker aftensmad, og de skiftedes til at fortælle historier om mig og vise billeder af mig gennem tiden. Hold kæft det var sjovt!
Vi sluttede dagen af med at drikke drinks og danse til kikset musik fra gymnasietiden. Det var bare den bedste dag jeg længe har haft, og jeg var så glad for at se alle mine bedste veninder samlet på et sted på samme tid. Jeg blev helt rørt.
I dag har jeg så bare ligget i sengen, jeg har fået en led forkølelse med hoste og hele svineriet. Jeg havde ikke nok tøj på, da vi red rundt i dyrehaven, men det var det hele værd. 
Det var min weekend, jeg håber at I også har haft en god weekend, og er blevet forkælet i dag.