Min weekend.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

ooo

Glædelig mors dag alle I skønne kvinder herinde.

Jeg er blevet poltet i går!!! OG det var sååå hyggeligtJeg troede at jeg skulle med min veninde ud og købe babyudstyr, men i stedet for var alle mine dejlige veninder og min søde søster samlet for at fejre mig før jeg skal giftes.

Vi var ude og ride i dyrehaven, spiste frokost sammen og havde mange små stop hvor vi fik frugt og asti (mmmm, asti er min svaghed...).

Bagefter tog alle vi 13 piger hjem til min veninde, hvor der var drinks, te, kaffe og lækre snacks. Så ringede det på, og jeg tænkte bare NOOO, jeg vil ikke danses på af en klam stripper mand. Det skulle jeg heller ikke, der var dog nøgenhed involveret, det var simpelthen Jens, en usandsynlig ranglet datamatiker der i fritiden var croquis-model. Så han smed tøjet og stod splitter Hans-Jørgen mens vi tagnede ham. Først var det ret grænseoverskridende for mig, men så blev jeg helt koncentreret om at tegne linier, skygger og former, så det grænseoverskridende aspekt forsvandt.

Min ene veninde, der er helt vildt ligefrem, spurgte ham om han tit var nøgen, og om han var nudist. Neeejjjj, han var ikke nøgen hele tiden, ikke når han var på sit normale job, men han var da naturist!?! Okay, så fik vi da det på det rene.

Bagefter spiste vi lææækkkker aftensmad, og de skiftedes til at fortælle historier om mig og vise billeder af mig gennem tiden. Hold kæft det var sjovt!

Vi sluttede dagen af med at drikke drinks og danse til kikset musik fra gymnasietiden. Det var bare den bedste dag jeg længe har haft, og jeg var så glad for at se alle mine bedste veninder samlet på et sted på samme tid. Jeg blev helt rørt.

I dag har jeg så bare ligget i sengen, jeg har fået en led forkølelse med hoste og hele svineriet. Jeg havde ikke nok tøj på, da vi red rundt i dyrehaven, men det var det hele værd.

Det var min weekend, jeg håber at I også har haft en god weekend, og er blevet forkælet i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

anna-jonas

Sikke en dejlig weekend du har haft......................lyder som en skøn dag, de havde strikket sammen til dig.

Hvornår skal i giftes??

Anmeld

9. maj 2010

ooo

Anna-jonas skriver:

Sikke en dejlig weekend du har haft......................lyder som en skøn dag, de havde strikket sammen til dig.

Hvornår skal i giftes??

Det var bare en rigtig god dag.

Vi skal giftes d. 12. juni, på Fyn. Nu glæder jeg mig endnu mere til at feste med alle mine dejlige veninder, og danse hele natten med dem - og Niels selvfølgelig

Anmeld

10. maj 2010

sarahb

ej hvor fedt..
det lyder til i har haft den dejligste dag, og lyder til du har nogle skønne veninder der havde sørget for hvad du kan lide

Stort tillykke med dagen igår, den glemmer man aldrig...

Anmeld

10. maj 2010

Barbamama

Nej hvor skønt! Det må være så dejligt at blive overrasket på den måde!!!!

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Århhh fantastisk dag!!!

Min kusine har også været til en polterabend hvor de havde en croquis model, det skulle have været ret sjovt

Anmeld

10. maj 2010

msax

Det lyder som en super hyggelig polterabend - og ASTI Mmmm... Jeg glæder mig til at kunne drikke mere end et glas asti igen, det smager så godt.

Og hvor godt at du ikke havde luret at du skulle "poltes" men bare troede i skulle på shoppetur.

SMIL fra Mette 27+5

Anmeld

10. maj 2010

oo

årh! se DET er en polterabend jeg kan gå med til  tillykke - både med det forestående bryllup og med at du har så fantastiske veninder!

Anmeld

10. maj 2010

JustAnotherName

Hvor er det bare dejligt livsbekræftende med sådan en dag.
Een ting er, at man holder en fest for (eller afslutningsvis, hehe) at man skal giftes. Men også dét med, at blive fejret af alle ens veninder - endda nogle som ikke alle har noget tilfælles med hinanden udover DIG som er hovedpersonen. De har lagt hovederne i blød, og gjort hvad de kunne for at skabe en god og sjov, hyggelig og mindeværdig dag for dig. Det er da fantastisk.

Det lyder til at have været en skøn weekend.
Lige bortset fra snuen som fulgte i kølvandet - God bedring!

Hvornår skal I i grunden giftes? Er det lige om hjørnet eller?? 

Anmeld

10. maj 2010

Karo

Sikken en dejlig weekend du har haft

Det lyder som en rigtig god polteraben.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.