tøj til nyfødte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

B&J

BlyViol skriver:

ja utrolig hvad man bryder sin hjerne med nu - som bare bliver hverdag lige pludselig

nemlig hihihih... man kommer til af tænke på så mange underlige ting jeg havde en mega frygt da min dreng skulle i bad tænk hvis han gled ud af mine hænder.. og nej det gjorde han da ikke han tissede mig kun på maven den lille bisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Vidunderligeunger

B&J skriver:

nemlig hihihih... man kommer til af tænke på så mange underlige ting jeg havde en mega frygt da min dreng skulle i bad tænk hvis han gled ud af mine hænder.. og nej det gjorde han da ikke han tissede mig kun på maven den lille bisse

sjovt, det har jeg også tænkt på - "jeg kan da ikke holde hende" hihi.. men mon ikke det går

Anmeld

9. maj 2010

LISBETH:-)

god regel.. 

og tak for svar. 

Nu er eg jo ret OBS på alt hvad der hedder PKS (se tråd: babyvending i morgen)..

så hvis jeg må spørge, hvorfor skal du have pks? og hvordan finder de ud af hvilken dag det skal være??

Det startede ud med at jeg skulle have det der hedder PKS på moderens eget ønske. Jeg fødte vaginalt i 2007 men havde en MEGET MEGET dårlig oplevelse - meeeeeeeeget lang historie men meget kort fortalt var min datter meget tæt på at dø pga. personale mangel, og en lang række menneskelige fejl. Samtidig har jeg haft en meget kompliceret forløb for at blive gravid, og haft en forholdvis kompliceret graviditet der bla. startede med at jeg ventede tvillinger, men den ene døde desværre tidligt i graviditeten.

Jeg er ikke tryg ved at skulle lægge mit barns liv i hænderne på en fødeafdeling som jeg engang har oplevet som meget inkompentente, og jeg bor på bøhlandet hvor der er meget langt til næste sygehus. Så derfor har jeg valgt PKS denne gang.

Det har så vist sig at lillesøster er en drille pind, og ligger på tværs i maven og har gjort det meget længe. Derfor har jeg nu intet valg hun skal ud ved kejsersnit om jeg vil det eller ej. Jeg har været til samtale på sygehuset hvor jeg fik en dato 3 dage før min termin. Men nu hvor hun ligger på tværs, er det ikke godt hvis jeg går i fødsel af mig selv, derfor er der lige pt. snak om PKS skal rykkes frem til måske 10-14 dage før. Det får jeg afklaring på i morgen tidlig hvor jeg skal til jordmor:-)

Det blev så lige en længere forklaring alligevel

Yderligere uddybning kan du se på min profil der mener jeg at jeg har skrevet lidt om vores/mit forløb og min fødsel i 2007 (i min dagbog)

Rigtig meget held og lykke med vendingen i morgen.

Kan trods alt godt forstå at du gerne vil opleve at føde vaginalt!!!

Anmeld

9. maj 2010

B&J

BlyViol skriver:

sjovt, det har jeg også tænkt på - "jeg kan da ikke holde hende" hihi.. men mon ikke det går

jo jeg lover dig du ikke giver slip og du taber hende slet ikke... og hurtig efter giver mann dem jo håndklæde på

Anmeld

9. maj 2010

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Det startede ud med at jeg skulle have det der hedder PKS på moderens eget ønske. Jeg fødte vaginalt i 2007 men havde en MEGET MEGET dårlig oplevelse - meeeeeeeeget lang historie men meget kort fortalt var min datter meget tæt på at dø pga. personale mangel, og en lang række menneskelige fejl. Samtidig har jeg haft en meget kompliceret forløb for at blive gravid, og haft en forholdvis kompliceret graviditet der bla. startede med at jeg ventede tvillinger, men den ene døde desværre tidligt i graviditeten.

Jeg er ikke tryg ved at skulle lægge mit barns liv i hænderne på en fødeafdeling som jeg engang har oplevet som meget inkompentente, og jeg bor på bøhlandet hvor der er meget langt til næste sygehus. Så derfor har jeg valgt PKS denne gang.

Det har så vist sig at lillesøster er en drille pind, og ligger på tværs i maven og har gjort det meget længe. Derfor har jeg nu intet valg hun skal ud ved kejsersnit om jeg vil det eller ej. Jeg har været til samtale på sygehuset hvor jeg fik en dato 3 dage før min termin. Men nu hvor hun ligger på tværs, er det ikke godt hvis jeg går i fødsel af mig selv, derfor er der lige pt. snak om PKS skal rykkes frem til måske 10-14 dage før. Det får jeg afklaring på i morgen tidlig hvor jeg skal til jordmor:-)

Det blev så lige en længere forklaring alligevel

Yderligere uddybning kan du se på min profil der mener jeg at jeg har skrevet lidt om vores/mit forløb og min fødsel i 2007

Rigtig meget held og lykke med vendingen i morgen.

Kan trods alt godt forstå at du gerne vil opleve at føde vaginalt!!!

okay, jeg kigger lige på din profil så... Jeg har tusind spørgsmål som jeg nok skal få svar på i morgen, men alt hvad der minder om erfaring eller lignende får lige et spørgsmål - tak for svaret!!

Anmeld

9. maj 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

en lun dragt er vel kun udenfor?? eller?? er bare total på bar bund hehe

Jo det er kun til udenfor He he man er lidt lost her i starten, men man finder ret hurtigt ud af det 

Anmeld

9. maj 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

hvad skal de have på??

Jeg føder jo denne måned, og det er ikke frost grader - men det er bestemt heller ikke varmt jo... hvad putter man de små nyfødte i af tøj?? og har de en body indenunder natdragten?? 

ved INTET om det - så tænkte at I var de rigtige at spørge

He he....jeg vidste heller ikke noget om det i starten. Jeg ville bare give babyen en langærmet body og måske et par strømpebukser mens I er på hospitalet....og så sørge for også at have hud til hud kontakt men din baby om natten. Det lagde sygeplejerskerne stor vægt på da vi var på fødselsgangen. 

Ved ikke om det  gav noget inspiration 

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.