Hentet med ambulance til morgen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Liljesilas

Hvor er det synd for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Jeg er ærligt ikke særlig glad for det sygehus...

Det sidste jordemoderen sagde inden jeg gik var at jeg skulle tage hjem og tage til konfirmation og drikke mig noget vin så jeg kunne slappe lidt af...

WHAT??!?!!?!?!??!?!?!??!?!?!?  Så kunne du vel også godt ryge en cigar eller en fed???...

Øhhhh... Mmmm... Okay. Nej altså, min oplevelse med JM på sygehuset har heller ikke været god. Derfor er jeg så glad for HF ordningen

Det syns jeg lyder godtnok lidt langt ude altså.

Anmeld

9. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Malou havde det skønt i følge CTG og begyndte at reagere inde i maven da de kørte strimmel. Hun har flotte kurver, det er mine plukkeveerkurver de ikke er så glade for. Når de sætter båndene på så er det som om det bliver værre og veerne stiger... Men ud over det er det meget mystisk at man kan have så ondt og at det ikke er plukkeveer... det blev det først ude på sygehuset.

Er du kommet hjem igen?

Godt, at hun har det godt! Men det er sgu da sært!

Jeg er hjemme på orlov til imorgen tidligt, hvor det så bliver besluttet, om jeg skal udskrives eller forblive indlagt...

Anmeld

9. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Det er da mere en løftet hånd efterhånden. Jeg laver absolut ingenting og det gør bare så ondt efterhånden.

Er virkelig virkelig træt af at være gravid og synes ikke det er særlig sjovt. SLET IKKE at blive hentet i ambulance.

Kan de ikke gøre noget for dig ??? Altså jeg synes det er vildt hårdt når maven gør av, så kunne slet ikke forestille mig at det var konstant, stakkel, kan sagtens forstå det er lidt flovt det med ambulancen, men hey den lille villa vej har da noget at snakke om, hvis ikk andet.......

Den lille ballademager har vist bedst af et par uger endnu, og måske det også bare var for at ønske - god mors dag  - og det er svært at få fat i blomster i livmoderen........ Sender en masse tanker din vej, og håber du snart får det bedre....

Anmeld

9. maj 2010

smokin

Zafir skriver:

WHAT??!?!!?!?!??!?!?!??!?!?!?  Så kunne du vel også godt ryge en cigar eller en fed???...

Øhhhh... Mmmm... Okay. Nej altså, min oplevelse med JM på sygehuset har heller ikke været god. Derfor er jeg så glad for HF ordningen

Det syns jeg lyder godtnok lidt langt ude altså.

Jeg tror jeg så helt forkert ud i hovedet for hun skyndte sig at sige "ej det må man jo ikke sige".

Når jeg en dag skal føde så skal hende Tove ikke være på arbejde. Jeg er ked af at sige det, men hun er sådan en der aldrig burde være blevet jordemoder, og hun skal ikke levere mit barn... så bliver det proppet op igen!!!

Der er faktisk mange søde derude, nu lå jeg jo der et par dage sidst... men der er godt nok også nogen imellem der ikke burde være der.

Men ja en smøg eller nogle baner... vin, øl - sprut.... Jeg skal jo bare slappe lidt af.

Det gør jeg vidst rigeligt i forvejen. Bestiller nærmest ikke andet.

Lad nu de sidste par uger gå hurtigt så bebse kan komme ud.

Anmeld

9. maj 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Godt, at hun har det godt! Men det er sgu da sært!

Jeg er hjemme på orlov til imorgen tidligt, hvor det så bliver besluttet, om jeg skal udskrives eller forblive indlagt...

Orlov lyder ok i det mindste kan du komme hjem. Jeg lå og stirrede ind i en blå væg. INGEN TV INGENTING!!!

Jeg håber du bliver udskrevet...

Anmeld

9. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Kan de ikke gøre noget for dig ??? Altså jeg synes det er vildt hårdt når maven gør av, så kunne slet ikke forestille mig at det var konstant, stakkel, kan sagtens forstå det er lidt flovt det med ambulancen, men hey den lille villa vej har da noget at snakke om, hvis ikk andet.......

Den lille ballademager har vist bedst af et par uger endnu, og måske det også bare var for at ønske - god mors dag  - og det er svært at få fat i blomster i livmoderen........ Sender en masse tanker din vej, og håber du snart får det bedre....

Nej der er ikke rigtig noget at gøre øv Hold ud og være stærk. Det må være mit bedste råd til mig selv lige nu.

Og ja de fik da min far til at være dødnervøs de kære naboer på villavejen. Din datter er lige blevet hentet med ambulance...

Så Nicolais telefon kimede indtil han tog den. Morfar skal jo være med fremme hvis det første barnebarn skulle være på vej

Anmeld

9. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Orlov lyder ok i det mindste kan du komme hjem. Jeg lå og stirrede ind i en blå væg. INGEN TV INGENTING!!!

Jeg håber du bliver udskrevet...

Årh, det er bare dræbende! Jeg har også lige haft to aftener på fødegangen, hvor jeg lå i over 6 timer og blomstrede... Så får man virkelig tid til at tænke på alle mulige ufede ting.

Anmeld

10. maj 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Årh, det er bare dræbende! Jeg har også lige haft to aftener på fødegangen, hvor jeg lå i over 6 timer og blomstrede... Så får man virkelig tid til at tænke på alle mulige ufede ting.

På den fødestue jeg lå på var der blå vægge og 1 billede! 1 Billede! Så jeg kan alle detaljerne i det skide billede. Til højre var slagteren med grisen i vinduet osv osv.

Pyyyha så tænkte bare igår "IKKE IGEN!" og fik heldigvis lov at være hjemme på min sofa.. så her ligger jeg! Men har jo også kun 29 dage tilbage nu. HURRA!

Anmeld

10. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

På den fødestue jeg lå på var der blå vægge og 1 billede! 1 Billede! Så jeg kan alle detaljerne i det skide billede. Til højre var slagteren med grisen i vinduet osv osv.

Pyyyha så tænkte bare igår "IKKE IGEN!" og fik heldigvis lov at være hjemme på min sofa.. så her ligger jeg! Men har jo også kun 29 dage tilbage nu. HURRA!

Hehe, det lyder som det fede billede... Eller...

Ihh, det lydergodt, at det snart er tid, så du ikke skal kæmpe mere... Og så kan tiden bruges langt mere fornuftigt på at mysse lille Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.