Kvalme og halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Sakris

Så er der købt pebermyntete og bestilt armbånd. Så jeg går i forsøgsmode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Sakris

Mette88 skriver:

Ja stortset, det er stor slem nogle gange. Skal heller ikke bukke mig for meget ned, så får jeg det.

Det kan være du skal hoppe med på tør havregryn og pebermyntete?

Anmeld

10. maj 2010

Assi

seaband hjalp ikke på mig, men akupunktur kan tage stoppen, hvis det er rigtig slemt (min erfaring i hvert fald )

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Puha.. Alle 9 mdr led jeg af kvalme/opkast..

Jeg prøvede piller, akupunktur, Seaband, Mynthedråber, amen mange ting... Fandt frem til Mælk sidst i graviditeten...

Anmeld

11. maj 2010

elluL

Hej

Sea-band hjalp slet ikke på min kvalme, men har hørt om nogle hvor det har hjulpet. Men nu døjede jeg også med meget meget slem kvalme.

Ang. halsbrand, det dukker også op engang imellem hos mig, og så snupper jeg mig et stort glas mælk, det hjælper mig virkelig. Det var min oldemor der døjede utroligt meget med halsbrand, og hun tog nemlig altid et glas mælk imod det, så det er der jeg har det lille tip fra

Kram Louise 38+3

Anmeld

11. maj 2010

businesstigger

Jeg har selv været nede og købe seabands i dag. Er ikke helt overbevist endnu om de kommer til at virke for mig men jeg håber de gør trikket for dig! For andet er bare ikke sjovt

Anmeld

14. maj 2010

Sakris

businesstigger skriver:

Jeg har selv været nede og købe seabands i dag. Er ikke helt overbevist endnu om de kommer til at virke for mig men jeg håber de gør trikket for dig! For andet er bare ikke sjovt

De sidste tre dage er gået ganske fint med seaband. Har kun haft meget lidt kvalme. Synes dog de strammer lidt om håndleddet efter en hel dag. I forgårs tog jeg dem af så snart jeg var kommet hjem fra uni, og blev simpelthen så dårlig at jeg fik lov til at sige hej til tønden! Så de næste 14 dage har jeg dem på fra jeg står op til jeg går i seng. Er så lettet over de har en effekt.

Myntheteen virkede ikke for mig. Mod halsbrand virker mælk kortvarigt, men bedre end ingenting. Så mangler jeg bare mit træthedsproblem - men der er det vidst kun søvn der hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.