Kvalme og halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Sakris

Lige pludselig i torsdags fik jeg SÅ meget kvalme. Fredag var den helt gal, og jeg lå bare derhjemme- det er blevet til mange timers søvn. Lørdag var første halvdel af dagen elendig, mens anden halvdel gik fint. Her til aften har kvalmen og halsbranden overvældet mig igen.... Ved at nogen kæmper med det i rigtig mange ulidelige måneder, men det har jeg ikke rigtig tid til, når jeg skal aflevere speciale om 3 uger.

Er der nogen af jer der har nogle gode husmorråd?

Jeg hørte på et tidspunkt om et armbånd, der skulle presse ind på et eller andet i håndleddet, der mindsker kvalme. Nogen der har nogle erfaringer med dem? Hvor de kan købes? samt hvad de koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

MetteMTH

Sakris skriver:

Lige pludselig i torsdags fik jeg SÅ meget kvalme. Fredag var den helt gal, og jeg lå bare derhjemme- det er blevet til mange timers søvn. Lørdag var første halvdel af dagen elendig, mens anden halvdel gik fint. Her til aften har kvalmen og halsbranden overvældet mig igen.... Ved at nogen kæmper med det i rigtig mange ulidelige måneder, men det har jeg ikke rigtig tid til, når jeg skal aflevere speciale om 3 uger.

Jeg hørte på et tidspunkt om et armbånd, der skulle presse ind på et eller andet i håndleddet, der mindsker kvalme. Nogen der har nogle erfaringer med dem? Hvor de kan købes? samt hvad de koster?

Skal du ike være ked af, døjer med halsbrand HELE TIDEN!

Anmeld

9. maj 2010

_-Kathrine-_

Hejsa :-)

Armbåndet hedder SEABAND, og du kan købe det på apoteket, det koster 140 kr. Der er 2 stk i en pakke som skal sidde på håndleddene, som så trykker på et bestemt punkt.

Om det virker, ved jeg faktisk ikke, men det er meget populært. :-)

Håber kvalmen snart går over igen...

Hilsen fra Kathrine :-)

Anmeld

9. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Sakris skriver:

hej

jeg led sindssygt meget af kvalme i begyndelsen af min graviditet... Sea-Band kunne tage toppen af det... men det var også slemt... jeg vlle anbefale dig at prøve dem...

mht halsbranden, så findes der flere ting du gerne må tage selvom du er gravid, spørg på apoteket;0)

god bedring

knus

Anmeld

9. maj 2010

Sakris

Tak for hurtige svar. Må prøve de armbånd så. Bare de tager lidt kunne måske få én til at fungere lidt bedre. Jeg håber bare på de sidste par dage bare har været enestående, men man ved jo aldrig.... Tager ingen chancer

Anmeld

9. maj 2010

Sakris

Mette88 skriver:

Skal du ike være ked af, døjer med halsbrand HELE TIDEN!

Har du haft det hele din graviditet? Stakkels dig!

Anmeld

9. maj 2010

perzona

Pebermyntethe kan tage noget af kvalmen......mod din halsbrand kan du prøve med en håndfuld rå havregryn. Kvalmen plejer at går over efter uge 14, men det er jo kun reglen.

Held og lykke

Anmeld

9. maj 2010

Sakris

perzona skriver:

Pebermyntethe kan tage noget af kvalmen......mod din halsbrand kan du prøve med en håndfuld rå havregryn. Kvalmen plejer at går over efter uge 14, men det er jo kun reglen.

Held og lykke

Ok, det har jeg ikke hørt om... hehe, det er de nogle af de gode gamle husmorråd... Har du selv afprøvet dem?

Puha jeg har rigtig langt til uge 14, er kun i uge 7

Anmeld

9. maj 2010

perzona

Nej, jeg har ikke selv prøvet pebermyntethe, men havregryn ja. Jeg er zoneterapeut så har mange piger der kommer ind i klinikken med de samme problemer. Som jeg skrev så er det jo kun reglen at det går over efter uge 14 håber at du få det bedre før

Anmeld

10. maj 2010

MetteMTH

Sakris skriver:

Har du haft det hele din graviditet? Stakkels dig!

Ja stortset, det er stor slem nogle gange. Skal heller ikke bukke mig for meget ned, så får jeg det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.