Vægt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

lululupo

hmmm lige gået ind i uge 36, og vægten her siger 24 kg allerede, meget er væske, men stadig!! Nogle tager bare mere på end andre, er ikk nervøs for det ikke forsvinder igen, men udvalget i garderoben er betydelig mindre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

4xGreve

Mette88 skriver:

Hejsa.

Jeg er snart i 24 uger henne og jeg har taget 10 kg på nu, er det ikke for meget???

Da jeg nåede uge 25 havde jeg taget over 25kg på, det kommer vel an på så meget

Anmeld

10. maj 2010

FrkLarsen

Jeg er 27+2 henne idag, og ved sidste vejning d. 26/4 sagde den +9kg 

Var så til 2. lægebesøg og der viste den -300g

Så det svinger meget, skal på vægt igen d. 26/5  

Anmeld

10. maj 2010

pia87

Hejsa! Er 33+5 henne idag og har taget 6 kg på... Tror oz det er meget forskelligt fra person til person

Anmeld

10. maj 2010

K&S

Som mange andre har skrevet, så er det meget forskellige fra person til person...!

Jeg er 25+6 og vægten siger stadig minus 6 kg. i forhold til, hvad jeg vejede i november, da jeg blev gravid (pga. kvalme de første 4½ måned) - jeg spurgte jordmoderen sidst om det havde nogen betydning, men da jeg var en smule overvægtig, da jeg blev gravid, så var det ikke noget, jeg skulle være nervøs for - og hvis du bare spiser sundt og varieret, så tror jeg kroppen har sit eget liv under en graviditet

Katja

Anmeld

11. maj 2010

vappepigen

jeg er 32+2 og har taget 5-6 kilo på

Er normalvægtig...men baby har den størrelse  hun skal have...

Anmeld

12. maj 2010

trine3112

Mette88 skriver:

Hejsa.

Jeg er snart i 24 uger henne og jeg har taget 10 kg på nu, er det ikke for meget???

Hey du.

Jeg er 23+5 og har taget 10,3 kg på. Var til læge i går og han sagde, at det var ok, fordi det sidder på maven og brystet.

/Trine

Anmeld

12. maj 2010

Bare mig..

Hej...

Jeg har termin imorgen, og jeg har taget ca 20 kg på..

Jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret, for det er meget meget forskelligt hvor meget man tager på.. - om man fx har meget eller lidt væske i kroppen, spiller jo også en rolle!

Anmeld

12. maj 2010

LRJ

hej

Det skal du ikk bekymre dig så meget om jeg vejede +28 kg den dag jeg fødte og nu 32 dage efter fødslen har jeg tabt de 24 af kiloene

Knus

Anmeld

12. maj 2010

MetteMTH

trine3112 skriver:

Hey du.

Jeg er 23+5 og har taget 10,3 kg på. Var til læge i går og han sagde, at det var ok, fordi det sidder på maven og brystet.

/Trine

Så er vi lige langt henne. idag er jeg 24 uger og vi har taget nogen lunde det samme på. jeg var hos lægen igår og han sagde at det var lige lidt for meget. Men læger e rjo også forskellige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.