Vægt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

MetteMTH

Hejsa.

Jeg er snart i 24 uger henne og jeg har taget 10 kg på nu, er det ikke for meget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Faith

Mette88 skriver:

Hejsa.

Jeg er snart i 24 uger henne og jeg har taget 10 kg på nu, er det ikke for meget???

Jeg er i dag 26+1 og har også taget 10 kg på.... Jeg venter godt nok tvillinger.

Tror ikke 10 kg er for meget. Det er nok bare det din krop har brug for at du tager på. Jeg var noget undervægtig før graviditeten så jeg tog ret hurtigt på. Tror ikke du har noget at være bekymret for.

Anmeld

9. maj 2010

N&J

Jeg fik at vide at:

Overvægtige: helst ikke mere end omkring de 10 kg

Normalvægtige: mener det var mellem 10-15 kg

Undervægtige: omkring de 20 kg

Men det var bare nogle estimater, altså nogen tager meget på, men taber det hurtigt igen, men andre ikke tager så meget på, min søster tog 25 kg på (hun var normalvægtig) jeg tog 9 kg på, jeg er overvægtig, så det passede egentlig meget godt.. jeg syntes ikke det lyder så slemt, men selvfølgelig ser man på vægten og tænker omg.. 

Anmeld

9. maj 2010

merichs

Jeg er 19+0 idag og har taget 7 kg på. Har spurgt min jordmoder om det var skidt og fik svaret, at det havde ingen betydning. Så længe jeg spiser sundt og varieret og minimum tager 8 kg på (i hele graviditeten) så er det som det skal være. Vi er jo alle forskellige med hvordan graviditeten påvirker vores krop

Vh Marlene

Anmeld

9. maj 2010

Smølf

Du er ikke alene!

KH Neta 23+3 og +9kg

Anmeld

9. maj 2010

Lunae

Jeg ved det ikke! Jeg er selv meget i tvivl! Jeg er i uge 25 og har ikke taget noget på endnu! Altså jeg er også overvægtig, så måske er det ikke nødvendigt! Hverken jordemoder eller læge har kommenteret min vægt endnu..

Anmeld

10. maj 2010

LinLin

jeg er 22+4 og har taget ca 7,5 kg på

Anmeld

10. maj 2010

dithmer

Det er meget forskelligt hvad man tager på. Ved min den første tog jeg 16 kg på i alt men ved nr. 2 tog jeg 25 kg på pga. meget væske i kroppen.

Nu er jeg 13 uger henne og har tabt 600 gr.

Anmeld

10. maj 2010

Mette-Marie

Ja, det er meget forskelligt. I dag er jeg 36+1 og har taget 9 kg på - men jeg har også kun en lille smule væske i kroppen. Sidst fødte jeg da jeg var 37+0 - da havde jeg taget 15,5 kg på og havde meget væske i kroppen.

Mette

Anmeld

10. maj 2010

Nanna1985

Det er meget forskelligt fra person til person og hvordan din figur er..

Jeg har taget 25 kilo begge gange Men har smidt det hele igen begge gange

Min datter er knap 8 ½ måned og mangler kun 5 kilo nu, så har jeg smidt alle 25 kilo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.