nyfødt og seng ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

LinLin

Jennifer skriver:

Hej :]
Jeg havde snakken med min mor om babyudstyr osv igår, og vi kom ind på hvordan og hvorledes med senge ?
jeg faldt nemlig over et tilbud på nettet med en startpakke. (barnevogn, lift, seng osv.)

jeg mener at en nyfødt godt kan komme i en vugge eller lign.
men min mor mener at det er bedst at en nyfødt sover i sin lift ? og så er det at jeg tænker hvad er bedst? og man kan jo evt. komme liften i sengen ?
hvad gjorde/gør i

kram Jennifer 9+0 ;]

Her kommer vi til at bruge "familie-vuggen" til at starte med; den er ca. samme størrelse som liften. Men man kan også sagtens bruge liften i tremmesengen - det er jo billigere, hvis ikke man har en vugge i familien!, da det formentlig er ting man vil købe alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Sesse89

Vi har både en vugge og en tremmeseng.

Meningen er så at hun skal sove i vuggen inde ved os om natten og ellers enden i barnevognen eller i liften i tremmesengen.

Vores vugge er til at lave om som bænk når hun bliver for stor til at sove i den.

Anmeld

9. maj 2010

Sesse89

Vi har både en vugge og en tremmeseng.

Meningen er så at hun skal sove i vuggen inde ved os om natten og ellers enden i barnevognen eller i liften i tremmesengen.

Vores vugge er til at lave om som bænk når hun bliver for stor til at sove i den.

Anmeld

9. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Til vores datter havde vi ikke nogen vugge, vi brugte liften fra hun blev født, også en 5-6 mdr frem til hun ikke kunne være i den længere.

Dog resulterede det ofte i, at vi måtte stå og svinge liften, for at få hende til at sove DET gider jeg bare ikke én gang til, da det bliver for anstrengende i længden. Denne gang har vi købt en vugge, som jeg stærkt regner med at lillesøster skal bruge fra day one... Ihvert fald om natten - om dagen vil jeg med det samme vænne hende til at sove middagslur i barnevognen.

Nå, men jeg ville bestemt ikke 'spare' på en vugge, men det er også kun sagt ud fra mine egne erfaringer med spædbørn

Anmeld

9. maj 2010

XXSS

Vi brugte en vugge og det var perfekt. Så det er blot en smags sag. Vores datter sov ganske fint i vuggen

Anmeld

9. maj 2010

Margorie

Vores datter sov i sin lift oppe i tremmesengen.. Det kommer den næste også til. Er ikke så meget for vugger- da det minder mig om ordet vuggedød Selv om jeg godt ved det ikke har noget med hinanden at gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.