Jeg stor tuder.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

AWO

Årh, kan næsten ikke læse de andres kommentarer, så blanke er mine øjne!! HVor er det bare kært..

Rigtig sød tanke med en lille hilsen fra hvert barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Wau.... fik helt myrepatter - hvor er det bare flot....

Anmeld

9. maj 2010

B&J

ejj så dejlig og vidunderlig gave.... forstår godt du tuede helt vildt...

Anmeld

9. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Hold da helt fest.........

Asta går ude og leger og har været ude og plukke blomster i græsset og har været inde og ude flere gange. Det ringer på - jeg tror det er hende - og går underbukser og en t-shirt ud og åbner og skal til at sige noget sjovt, MEN DER STÅR EN MAND.

Med den største buket blomster og siger er du: Christina og mit efternavn.

Ja måber og siger Jah og får denne buket i hånden. ( da jeg pakker den op viser det sig at der er en æske hjertechokolader med i)

Jo idag er det Mors dag, men ikke noget vi i min familie nogen sinde har fejret og tænker umiddelbart at det ville Kenny heller ikek lige sørge for.

Jeg pakker kortet ud, og så tuder jeg bare, for så går det op for mig hvad min underskønne mand og børn har gjort for mig.am:0) Dertil skal det siges at manden er ordblind og har kæmpet sig igennem stavekontroller osv og har selv skrevet teksten på kortet. Jeg er så stolt af ham!!

Se de vedhæftede billeder:0) Jeg er solgt til stang lakrids og jeg ringede stortudende til min mand og hulkede mig igennem et tak:0)

Christina, som stadig tuder

Rigtig flot buket...

Anmeld

9. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Hold da helt fest.........

Asta går ude og leger og har været ude og plukke blomster i græsset og har været inde og ude flere gange. Det ringer på - jeg tror det er hende - og går underbukser og en t-shirt ud og åbner og skal til at sige noget sjovt, MEN DER STÅR EN MAND.

Med den største buket blomster og siger er du: Christina og mit efternavn.

Ja måber og siger Jah og får denne buket i hånden. ( da jeg pakker den op viser det sig at der er en æske hjertechokolader med i)

Jo idag er det Mors dag, men ikke noget vi i min familie nogen sinde har fejret og tænker umiddelbart at det ville Kenny heller ikek lige sørge for.

Jeg pakker kortet ud, og så tuder jeg bare, for så går det op for mig hvad min underskønne mand og børn har gjort for mig.am:0) Dertil skal det siges at manden er ordblind og har kæmpet sig igennem stavekontroller osv og har selv skrevet teksten på kortet. Jeg er så stolt af ham!!

Se de vedhæftede billeder:0) Jeg er solgt til stang lakrids og jeg ringede stortudende til min mand og hulkede mig igennem et tak:0)

Christina, som stadig tuder

Ej......blevet TOTALT rørt!!! Hvor er han dejlig, din Kenny, sådan at overraske dig på morsdag!! Det er bare SÅ sødt....især med kortet også!!

Hvor er det bare skønt!!!!!!!

Kærlige kram fra en rørt Lisbeth

Anmeld

9. maj 2010

N&J

Hvor var det en dejlig gave.. sidder også med en lille tåre.. så mærker man da virkelig hvor velsignet man er... 

Anmeld

9. maj 2010

Lone Jakobsen

åh hvor er han da sød

Anmeld

9. maj 2010

Tullebobs

Heldige dig! Og heldige dem !

Kh Trine

Anmeld

9. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ååårh altså! Hvor var det bare en sød tanke, og sikke da et super sødt kort!

Kan godt forstå at du er rørt helt ud til fingerspidserne

Anmeld

9. maj 2010

Valle81

Taaaaaak allesammen:0) Når han bevæge Jer, så kan jeg godt forstå at jeg tudede og havde svært ved at stoppe igen:0)

Kan se mange af Jer også har fået en skøn morsdags overraskelse idag:0) Håber alle i skønne Qvinder har haft en skøn søndag:0)

knus

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.