Jeg stor tuder.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Valle81

Hold da helt fest.........

Asta går ude og leger og har været ude og plukke blomster i græsset og har været inde og ude flere gange. Det ringer på - jeg tror det er hende - og går underbukser og en t-shirt ud og åbner og skal til at sige noget sjovt, MEN DER STÅR EN MAND.

Med den største buket blomster og siger er du: Christina og mit efternavn.

Ja måber og siger Jah og får denne buket i hånden. ( da jeg pakker den op viser det sig at der er en æske hjertechokolader med i)

Jo idag er det Mors dag, men ikke noget vi i min familie nogen sinde har fejret og tænker umiddelbart at det ville Kenny heller ikek lige sørge for.

Jeg pakker kortet ud, og så tuder jeg bare, for så går det op for mig hvad min underskønne mand og børn har gjort for mig.am:0) Dertil skal det siges at manden er ordblind og har kæmpet sig igennem stavekontroller osv og har selv skrevet teksten på kortet. Jeg er så stolt af ham!!

Se de vedhæftede billeder:0) Jeg er solgt til stang lakrids og jeg ringede stortudende til min mand og hulkede mig igennem et tak:0)

Christina, som stadig tuder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

MetteMTH

Puhaa.. Er lige ved at begynde at græde..  Hvor er det smukt

Anmeld

9. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

årh søde!

Kan godt forstå du hulker! Jeg måtte da også lige snøfte en gang da jeg læste det

Anmeld

9. maj 2010

Vial

Hvor må det være ganske vidunderligt at være nogens store kærlighed... Suk...

Anmeld

9. maj 2010

frk Jensen

Buhuuuuuu så hyler jeg...

Dahm hvor er det smukt

Jeg har fået leverpostejs kys af min frække dreng idag.. Han mente at han godt lige måtte kravle over spisebordet og nysse hans mor

Kram Betina

Anmeld

9. maj 2010

CS

Valle81 skriver:

Asta går ude og leger og har været ude og plukke blomster i græsset og har været inde og ude flere gange. Det ringer på - jeg tror det er hende - og går underbukser og en t-shirt ud og åbner og skal til at sige noget sjovt, MEN DER STÅR EN MAND.

Ja måber og siger Jah og får denne buket i hånden. ( da jeg pakker den op viser det sig at der er en æske hjertechokolader med i)

Jo idag er det Mors dag, men ikke noget vi i min familie nogen sinde har fejret og tænker umiddelbart at det ville Kenny heller ikek lige sørge for.

Jeg pakker kortet ud, og så tuder jeg bare, for så går det op for mig hvad min underskønne mand og børn har gjort for mig.am:0) Dertil skal det siges at manden er ordblind og har kæmpet sig igennem stavekontroller osv og har selv skrevet teksten på kortet. Jeg er så stolt af ham!!

Se de vedhæftede billeder:0) Jeg er solgt til stang lakrids og jeg ringede stortudende til min mand og hulkede mig igennem et tak:0)

og nu tuder jeg hvor smukt og rørendeGår lige i hjertet, sikke en dejlig mand og skønne børn du har. Tillykke med mors dag  

Anmeld

9. maj 2010

morethanperfect

Gud hvor er det sødt .. ..

Anmeld

9. maj 2010

Bare mig..

Årrrrrrrrrrh! Hvor er det dog sødt!!!! Jeg bliver da nærmest helt forelsket i din mand hihi..

Ej, men det er da en fantastisk overraskelse!

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

Valle81 skriver:

Hvor er de flotte! Måtte også lige bekæmpe en enkelt tåre da jeg læste kortet. Det er da dejligt!

Anmeld

9. maj 2010

Trolde_mor

Awwww... du er ikke den eneste der tuder.. Mine hormoner går også lige amok - sidder med tårer i øjnene og læser højt for kæresten hvor sød din mand er..

Kan godt forstå du er fuldstændig solg, det er jo bare ren kærlighed

Tak fordi du delte en så vidunderlig gave med os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.