Problemer i babysam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

MetteMTH

ka-ri-na skriver:

de kan ikke nægte at tage det tilbage!

sig da til dem at de må tage det kit fra et andet sæt!

Problemet er bare at den de har i udstillingen ikke er hvid, den er hvis nok eg, den havde de også sagt jeg kunne få. Men helt ærligt gider sgu da ikke at have noget i eg, når sengen jeg har købt er hvid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

MetteMTH

Mie A skriver:

Jeg bestilte en autostol i babysam, som ville blive leveret "næste tirsdag" - Da der var gået 3 uger og den stadig ikke var kommet hjem - købte jeg en autostol et andet sted. Jeg blev jo nødt til at have en autostol, hvis jeg ville have den lille med hjem fra hospitalet.

En uge efter ringede de og lagde en besked om at nu var den kommet. Gad ikke engang at ringe tilbage. Dårlig service!!

Ja, det er simpelthen for dårligt.. Jeg er simpelthen bare så rasende over det med den seng.

Anmeld

9. maj 2010

LLN

Hvad med at kontakte Stoke og hører om de kan hjælpe dig, det må jo være der Babysam skal bestille det.

Anmeld

9. maj 2010

MetteMTH

LLN skriver:

Hvad med at kontakte Stoke og hører om de kan hjælpe dig, det må jo være der Babysam skal bestille det.

Det er jo ikke mit job. Men jo de ringer jo til Stokke for at få det hjem.

Anmeld

9. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Mette88 skriver:

Hej.

Som overskriftet lyder,er der så nogle der har haft problemer med babysam, med hensyn til ikke at få sin varer?

Jeg købte en en Stokke sleepie i babysam, hvilket er en mega dyr seng alt skulle være med til sengen, men da vi pakkede den op manglede der mini-kit som vi skal bruge, for at overhovedet kan samle sengen. Vi kontaktede dem selvfølgelig og de ville sørge for at vi ville få den. Jeg købte sengen den 26/3 og har stadig ikke fået det mini-kit. For cirka 3 uger siden ringede de og sagde at der var gået noget galt med leveringen, men den var selvfølgelig på vej nu. over 1 uge siden, tog jeg derned og spurgte om de havde fået det hjem, det havde de selvfølgelig ikke, bliv lidt hidsig og sagde at det var for dårligt, tænk hvis den lille var kommet så kunne vi ikke få samlet den seng, de beklagede selvfølgelig meget.. osv.. der er stadig ikke sket noget. Lorte babysam! Vil væde med at jeg heller ikke får min barnevogn til tiden, er bare træt af noget med har betalt så MANGE penge for at man ikke kan få det så hurtigt som muligt.

Mvh. Mette

Hej..

Jeg købte i 2008 en barnvogn til min nyfødte datter.. Siden hen har den været til rep. 6 gange. - så i alt har jeg haft den 1½ år.

Den 5. gang var for 2 mdr. siden, hvor knapperne på min scandia move classic vogn hele tiden røg af. Det er sådan nogen magnet knapper på både vogn og over lærred. Så fik vi den hjem, og de havde på vognen sat odder magnet knapper på, det holdte jo ikke. Så vi sagde at det var en ommer. Nu har vi så fået den tilbage, der hvor magnet knapperne har siddet sidder der nu store fede huller. Jeg er så ked af min vogn. Engang elskede jeg den, men.... Jeg brugte 4000 kr på den, og det sårer mig dybt at de ikke kan lave den ordenligt..

hilsen Sofie

Anmeld

10. maj 2010

MetteMTH

DatterMalou skriver:

Hej..

Jeg købte i 2008 en barnvogn til min nyfødte datter.. Siden hen har den været til rep. 6 gange. - så i alt har jeg haft den 1½ år.

Den 5. gang var for 2 mdr. siden, hvor knapperne på min scandia move classic vogn hele tiden røg af. Det er sådan nogen magnet knapper på både vogn og over lærred. Så fik vi den hjem, og de havde på vognen sat odder magnet knapper på, det holdte jo ikke. Så vi sagde at det var en ommer. Nu har vi så fået den tilbage, der hvor magnet knapperne har siddet sidder der nu store fede huller. Jeg er så ked af min vogn. Engang elskede jeg den, men.... Jeg brugte 4000 kr på den, og det sårer mig dybt at de ikke kan lave den ordenligt..

hilsen Sofie

Det er mega nederen.. De altid skal klokke i sådan noget. Kan du ikke få dine penge tilbage fra den barnevogn?

jeg skrev et lidt surt brev til babysam igår og de har svaret tilbage idag, sjovt nok så er varen lige pludselig kommet hjem til dem og var åbenbart kommet hjem den gang vi havde henvendt hos os til dem, dagen efter.

Anmeld

10. maj 2010

Maya-mus

Det var dog helt vildt, som Babysam mere eller mindre ikke kan finde ud af en sk*d til tiden!

For 3 uger siden var jeg nede i Lyngby-forhandleren, for at bestille en Nelly puslekommode hjem. De sagde, at der ca. ville gå en uges tid, før de ville få den hjem i butikken, så jeg kunne komme ned og hente den.

- Der er nu stadig ikke sket noget! Jeg sidder og er godt gal, med telefonen klar i min højre hånd, for at ringe til dem. Det er det allersidste møbel, der mangler på Williams værelse, og jeg vil bare gerne have det hjem nu  Godt nok er der 6 uger til jeg skal føde (plus, minus), så det kunne være dejligt, hvis de gad at yde lidt service for kunderne, på dét plan!

Jeg håber i øvrigt snart at du får dit mini-kit  Ellers må der være røvfuld til personalet, smiler.

Knus herfra.

Anmeld

10. maj 2010

MetteMTH

Maya-mus skriver:

Det var dog helt vildt, som Babysam mere eller mindre ikke kan finde ud af en sk*d til tiden!

For 3 uger siden var jeg nede i Lyngby-forhandleren, for at bestille en Nelly puslekommode hjem. De sagde, at der ca. ville gå en uges tid, før de ville få den hjem i butikken, så jeg kunne komme ned og hente den.

- Der er nu stadig ikke sket noget! Jeg sidder og er godt gal, med telefonen klar i min højre hånd, for at ringe til dem. Det er det allersidste møbel, der mangler på Williams værelse, og jeg vil bare gerne have det hjem nu  Godt nok er der 6 uger til jeg skal føde (plus, minus), så det kunne være dejligt, hvis de gad at yde lidt service for kunderne, på dét plan!

Jeg håber i øvrigt snart at du får dit mini-kit  Ellers må der være røvfuld til personalet, smiler.

Knus herfra.

Jeg skrev en mail til dem igår, hvor at jeg gjorde det rimelig klart for dem, at min tålmodighed var ved at blive opbrugt.

De har så svaret mig idag, de har fået varen hjem og sagde de havde prøvet at kontakte os utallige gange, men havde fået vores forkerte nummer. Hmm.. sidst de ringede fik de da fat i os.

Håber snart du får dit puslebord, syntes du skal ringe og sige at du gerne snart vil have det, for barnet kommer snart. Selvom et eller andet sted er lige meget hvornår den bette kommer, de skal bare levere varen til den tid, som de har lovet.

Anmeld

10. maj 2010

Nanna1985

Det lyder da bare så for dårligt.. Jeg har aldrig haft dårlig oplevelse med babysam.. Har købt alle vores ting deroppe og så i ønskebørn..

Du skal sørme bare HAMMER i bordet eller gå til avisen.. De tager glædeligt sådan noget sager op..!!

Anmeld

10. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det lyder da bare rigtig surt.... Kan godt forstå du er gal.

Dog har jeg aldrig selv haft problemer med Babysam - har dog kun handlet i den i Viborg, og lige netop der, må jeg sige at servicen er i top! Har altid fået en god behandling, og de varer som jeg løbende og i tidernes morgen har købt har altid været iorden, så ingen klager herfra!

Måske du en anden gang skulle prøve en anden forretning? Ved godt at det er en kæde, men generelt set tror jeg ikke at butikkerne har ry for at være sløve, eller at deres service er i bund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.