Problemer i babysam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

MetteMTH

Hej.

Som overskriftet lyder,er der så nogle der har haft problemer med babysam, med hensyn til ikke at få sin varer?

Jeg købte en en Stokke sleepie i babysam, hvilket er en mega dyr seng alt skulle være med til sengen, men da vi pakkede den op manglede der mini-kit som vi skal bruge, for at overhovedet kan samle sengen. Vi kontaktede dem selvfølgelig og de ville sørge for at vi ville få den. Jeg købte sengen den 26/3 og har stadig ikke fået det mini-kit. For cirka 3 uger siden ringede de og sagde at der var gået noget galt med leveringen, men den var selvfølgelig på vej nu. over 1 uge siden, tog jeg derned og spurgte om de havde fået det hjem, det havde de selvfølgelig ikke, bliv lidt hidsig og sagde at det var for dårligt, tænk hvis den lille var kommet så kunne vi ikke få samlet den seng, de beklagede selvfølgelig meget.. osv.. der er stadig ikke sket noget. Lorte babysam! Vil væde med at jeg heller ikke får min barnevogn til tiden, er bare træt af noget med har betalt så MANGE penge for at man ikke kan få det så hurtigt som muligt.

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

LinLin

Jeg har kun bestilt noget een gang: barnevognen til min første - den var da klar i butikken selvom han kom 2 uger før tid! - så har også tænkt mig at købe barnevogn dér denne gang!

- Det er da iøvrigt også tidligt du vil have det hele hjem, men det er en anden sag

Anmeld

9. maj 2010

MetteMTH

Mor til David skriver:

Jeg har kun bestilt noget een gang: barnevognen til min første - den var da klar i butikken selvom han kom 2 uger før tid! - så har også tænkt mig at købe barnevogn dér denne gang!

- Det er da iøvrigt også tidligt du vil have det hele hjem, men det er en anden sag

Får først min barnevogn sidst i august, har jo termin den 1/9. Sengen har jeg fået hjem, pga den var på tilbud da jeg købte den.

Anmeld

9. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Hej.

Som overskriftet lyder,er der så nogle der har haft problemer med babysam, med hensyn til ikke at få sin varer?

Jeg købte en en Stokke sleepie i babysam, hvilket er en mega dyr seng alt skulle være med til sengen, men da vi pakkede den op manglede der mini-kit som vi skal bruge, for at overhovedet kan samle sengen. Vi kontaktede dem selvfølgelig og de ville sørge for at vi ville få den. Jeg købte sengen den 26/3 og har stadig ikke fået det mini-kit. For cirka 3 uger siden ringede de og sagde at der var gået noget galt med leveringen, men den var selvfølgelig på vej nu. over 1 uge siden, tog jeg derned og spurgte om de havde fået det hjem, det havde de selvfølgelig ikke, bliv lidt hidsig og sagde at det var for dårligt, tænk hvis den lille var kommet så kunne vi ikke få samlet den seng, de beklagede selvfølgelig meget.. osv.. der er stadig ikke sket noget. Lorte babysam! Vil væde med at jeg heller ikke får min barnevogn til tiden, er bare træt af noget med har betalt så MANGE penge for at man ikke kan få det så hurtigt som muligt.

Mvh. Mette

Altså, det er da fuldstændig ligegyldigt om du er tidligt eller sen på den... De skal da levere varerne som de lover! Og hvis der mangler noget skal der da ikk gå over en måned!! Jeg var blevet stiktosset....

Anmeld

9. maj 2010

MetteMTH

ka-ri-na skriver:

Altså, det er da fuldstændig ligegyldigt om du er tidligt eller sen på den... De skal da levere varerne som de lover! Og hvis der mangler noget skal der da ikk gå over en måned!! Jeg var blevet stiktosset....

Ja, det vil jeg også mene Skal jeg ringe til dem mandag igen og spørge dem efter hvor langtid det lige kan tage?

Anmeld

9. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Ja, det vil jeg også mene Skal jeg ringe til dem mandag igen og spørge dem efter hvor langtid det lige kan tage?

Ja... Jeg ville nok overveje at købe mit grej et andet sted eller bede om rabat!

Anmeld

9. maj 2010

MetteMTH

ka-ri-na skriver:

Ja... Jeg ville nok overveje at købe mit grej et andet sted eller bede om rabat!

Ja, de kan give mig et par tusinde så jeg kan fyrre dem i deres rådne butik

Anmeld

9. maj 2010

Bare mig..

Nu har jeg ikke købt nogen store ting derinde, men havde jeg, så ville jeg skisme da også gerne have det når jeg skulle bruge det.. Man betaler MANGE penge for diverse ting og sager til babys ankomst, og så er det der ikke. - Eller også tager det vildt lang tid!

Jeg var også blevet vildt sur, og havde forlangt et afslag på det, tænk hvis baby var kommet!

Det ville have været noegt andet hvis man fx købte en barnevogn og de sagde at der ville være op til så og så lang tid ventetid, måske op til to mdr.. Men det med det ikke kommer som lovet, jeg var også blevet vildt rasende. - Sådan noget kan jeg bestemt ikke bære over med!

Marikka, 39+3, som ville få stress hvis noget manglede nu!

Anmeld

9. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Ja, de kan give mig et par tusinde så jeg kan fyrre dem i deres rådne butik

de kan ikke nægte at tage det tilbage!

sig da til dem at de må tage det kit fra et andet sæt!

Anmeld

9. maj 2010

Mie A

Jeg bestilte en autostol i babysam, som ville blive leveret "næste tirsdag" - Da der var gået 3 uger og den stadig ikke var kommet hjem - købte jeg en autostol et andet sted. Jeg blev jo nødt til at have en autostol, hvis jeg ville have den lille med hjem fra hospitalet.

En uge efter ringede de og lagde en besked om at nu var den kommet. Gad ikke engang at ringe tilbage. Dårlig service!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.