liggelængde i barnevogne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

TbCp

Jeg mener vores er 97.... valgte en med ekstra langt liggemål fordi jeg har set dagpejeunger ligget krøllet sammen i for små barnevogne

Liva bliver jo 3 til august og kan stadig ligge i sin!

Vi satser på at sælge den når hun starter i børnehave til august og hun skulle da helst ikke nå at vokse ud af den de sidste par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej..

Jeg har en Scandia move classic med en liggelængde på 97.  Jeg elsker den, den er nemlig ikke så....... ny modens, den er sådan lidt gammeldags..

Anmeld

10. maj 2010

Jules

Det har også været et stort problem herhjemme og finde en med et langt ligge mål....

Så det har vi droppet...

Har forelsket mig i en på www.swekidz.dk til ca.2300 + 300 kr porto.

Liggemålet i den er 83. Men så er det jo en klapvogn også... Så må vi finde en god brugt om 1 - 1 1/2 års tid....

Det er nok lidt besværligt...Men ...Jeg eeeeelsker bare den barnevogn

Anmeld

10. maj 2010

oo

ih tøser! alle de navne der popper op på barnevogne i den her tråd! jeg er HELT forvirret - godt der er noget tid inden babyen springer ud!!

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ih tøser! alle de navne der popper op på barnevogne i den her tråd! jeg er HELT forvirret - godt der er noget tid inden babyen springer ud!!

Har du kigget på sådan en Odder Sølvpil, tror jeg den hedder, de er også ret fede på den retroagtige måde

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Det er vist sådan en her. Men kender ikke målet på den

Anmeld

10. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Det er vist sådan en her. Men kender ikke målet på den

ja, de er faktisk meget fede jeg skal lige kigge ordentlig når eksamenerne er slut, men det er godt med en tråd med alle de navne, så jeg bare kan google den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.