liggelængde i barnevogne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

ja okay...jeg kan godt se ud fra jeres svar at jeg må sige farvel til drømmebarnevognen (en grøn silvercross brugt på dba)

for søren mand! jeg kan bare overhovedet ikke lide de der smarte moderne barnevogne...GODT der er lidt tid til oktober

Kan man ikke få en klassisk Odder i lidt samme design som Silvercross hvis man leder længe nok? De er vist noget større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Tjuhl skriver:

hvor lang er liggelængden i din barnevogn?

jeg har forelsket mig i en, hvor liggelængden er 80, men hvor længe kan et barn overhovedet ligge i den så?!

nu regner jeg umiddelbart med at få en halvlang fætter ud til oktober, jeg var selv 53cm og Søren var 55cm...men hvor meget vokser børn? og hvor hurtigt??

Ville ikke turde at købe kombi eller en med lille liggemål, selvom de er ret smarte...

De vokser meget det første 1 år... Der efter stilner det lidt af.

Frederic voksed 31 cm og 6,1 kg fra han blev født og til 1 års undersøgelsen. Nu 8 mdr ældre (20 mdr) er han vokset 4 cm, men vejer det sammme...

Anmeld

9. maj 2010

SHERO

Jeg købte en med liggemål på 97 cm :-D Og elias er en  bette en, så der går nok læææænge før den ikke dur mere. Jeg er super glad for at den er så lang, men nu køre jeg også ofte med bus. Så er det dejlig let at komme ind og ud...

Den fylder bare af pommerns til når vi skal med i en bil... :-D

Anmeld

9. maj 2010

oo

Tullen85 skriver:

Jeg købte en med liggemål på 97 cm :-D Og elias er en  bette en, så der går nok læææænge før den ikke dur mere. Jeg er super glad for at den er så lang, men nu køre jeg også ofte med bus. Så er det dejlig let at komme ind og ud...

Den fylder bare af pommerns til når vi skal med i en bil... :-D

en silver cross?

vi skal ikke rigtig have den med så meget, det er mest herhjemme til at gå i skoven osv. man kan alligevel ikke få en barnevogn ind i bussen nede i faaborg

Anmeld

9. maj 2010

sarahb

9. maj 2010

mamalicious

Tjuhl skriver:

ja okay...jeg kan godt se ud fra jeres svar at jeg må sige farvel til drømmebarnevognen (en grøn silvercross brugt på dba)

for søren mand! jeg kan bare overhovedet ikke lide de der smarte moderne barnevogne...GODT der er lidt tid til oktober

Jeg er også helt vild silver cross barnevognene..... Jeg er dog mere til de mørkeblå. De gamle elegante silver cross,som jeg er helt væk i - har desværrede oftes små mål .   - Kigger man hver dag,kan man være heldig,at finde dem!!!! Så giv ikke op... Silver cross er fantastiske!!!! 

Anmeld

9. maj 2010

Halbschön

Tjuhl skriver:

hvor lang er liggelængden i din barnevogn?

jeg har forelsket mig i en, hvor liggelængden er 80, men hvor længe kan et barn overhovedet ligge i den så?!

nu regner jeg umiddelbart med at få en halvlang fætter ud til oktober, jeg var selv 53cm og Søren var 55cm...men hvor meget vokser børn? og hvor hurtigt??

Vi valgte en med langt liggemål.. 97cm er den.. Nicolai var 56cm ved fødslen, og for en måned siden var han 75cm(5,5mdr).. Hvor lang han er nu, ved jeg ikke, men jeg kan se på tøjet at han er vokset siden, så han nærmer sig nok snart de 80...

Vi har også valgt klapvogn med langt liggemål, så han kan få en lur i den når vi er nogle steder..

Knus

Anmeld

9. maj 2010

oo

sarahb skriver:

http://www.dba.dk/barnevogn-silvercross/id-6618731 9/
her er en med stort liggemål:I)

tak jeg ved dog at balmoraludgaven er farlig...et eller andet himstergimst som jeg ikke kan huske, som den dumpede i. men jeg tydeligvis bare lede videre, for de findes åbenbart meget større end den jeg forelskede mig i

Anmeld

9. maj 2010

oo

hej tøser

tak for svar!! dæleme godt man har jer herinde, ellers havde jeg jo bare købt en lille bette barnevogn (så snart Søren siger god for at den må købes )

jeg må holde udkig efter en med længere liggemål, de FINDES!!

Anmeld

9. maj 2010

dithmer

Tjuhl skriver:

en silver cross?

vi skal ikke rigtig have den med så meget, det er mest herhjemme til at gå i skoven osv. man kan alligevel ikke få en barnevogn ind i bussen nede i faaborg

Ville klart også vælge en med min. 90 i liggemål. Vores er 95 cm og mine piger har kunne være deri til de var 2 år.

Ved ikke lige om en silvercross og skovtur er den rigtige cocktail. Har en veninde som har en gammel af slagsen og hun har altid været træt af når de sådan skal rundt fordi det er en meget stiv vogn med minus comfort.

Hvis i går meget i skoven skal du vælge en som er flexibel og sporti, hvis du ved hvad jeg mener.

En Emmaljunga er meget bøjelig fx.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.