Bilforsikring....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Yrsa skriver:

Super...tak, det vil jeg gøre..

Evt om hun læser eller står i fagforening, da kan hun tit få dem billigere

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Svei

s.tina skriver:

Evt om hun læser eller står i fagforening, da kan hun tit få dem billigere

Det gør hun desværre ikke...hun er førtidspensionist....det er en bil jeg har fundet meget billigt som jeg og hendes søn og en del venner og min søde ven som er bilforhandler hjælper hende med...så kan hun køre gratis i et år med den, det vil hjælpe hende så meget...men jeg kan jo altid stå for den, hvis det er...

Anmeld

8. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Yrsa skriver:

Det gør hun desværre ikke...hun er førtidspensionist....det er en bil jeg har fundet meget billigt som jeg og hendes søn og en del venner og min søde ven som er bilforhandler hjælper hende med...så kan hun køre gratis i et år med den, det vil hjælpe hende så meget...men jeg kan jo altid stå for den, hvis det er...

Ej hvor er det bare fantastisk Det er såååå flot af jer..

At have nogle som jer, må betyde alt i hendes liv

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. maj 2010

Skouboe

Yrsa skriver:

Tak for jeres svar...jeg giver kun 3900kr for kasko lige nu...så hvis det blev på min forsikring kunne det sikkert laves billigt, mon ikke...

Men tak..jeg regner videre...

Som tidligere ansat i forsikringsbranchen vil jeg gerne advare mod at gøre det på denne måde - det er teknisk set forsikringssvindel, og de fleste selskaber slår MEGET hårdt ned hvis de opdager det...

Det kan gå hen og blive rigtigt dyrt... for jer begge to. Det kan også komme til at gå ud over dine andre forsikringer - du kan blive smidt ud med alt andet end de lovpligtige... og få forhøjet præmie på dem osv, osv. Hvis hun bruger bilen SKAL hun som udgangspunkt også stå på forsikringen, og prisen bliver derfor sat efter hende, da hun er den største risiko-

Prøv fx at tage en snak med de forskellige selskaber - jeg ved at Topdanmark tidligere har været til at tale med, og fx givet et par trin (skadesfri år) som "rabat"

Anmeld

9. maj 2010

Svei

Skouboe skriver:

Som tidligere ansat i forsikringsbranchen vil jeg gerne advare mod at gøre det på denne måde - det er teknisk set forsikringssvindel, og de fleste selskaber slår MEGET hårdt ned hvis de opdager det...

Det kan gå hen og blive rigtigt dyrt... for jer begge to. Det kan også komme til at gå ud over dine andre forsikringer - du kan blive smidt ud med alt andet end de lovpligtige... og få forhøjet præmie på dem osv, osv. Hvis hun bruger bilen SKAL hun som udgangspunkt også stå på forsikringen, og prisen bliver derfor sat efter hende, da hun er den største risiko-

Prøv fx at tage en snak med de forskellige selskaber - jeg ved at Topdanmark tidligere har været til at tale med, og fx givet et par trin (skadesfri år) som "rabat"

Tak for svar....problemet er at hun ikke har råd til bilen, så det er os der skal betale det hele for hende som en gave...og jeg har jo desværre ikke en masse penge og hendes venner og familie er godt nok sørgelige i forhold til det her...men altså, det ender nok med at forhandleren forsikrer den og så kører hun bare i den et år og så skal vi ikke købe bilen, han køber den bare tilbage igen om et år...så det ender med kun at koste os 3500-4000kr, så det er helt perfekt....hun bliver sgu så lykkelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.