Bilforsikring....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

Svei

Nogen der kan hjælpe mig, bare med et cirkatal...hvad koster det eller kan det koste,  at forsikre en gammel bil, bare med ansvarsforsikring på? Og grænneafgifter til en gammel astra, nogen der ved hvad den står I?

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

4xGreve

Yrsa skriver:

Nogen der kan hjælpe mig, bare med et cirkatal...hvad koster det eller kan det koste,  at forsikre en gammel bil, bare med ansvarsforsikring på? Og grænneafgifter til en gammel astra, nogen der ved hvad den står I?

Knus...

hvor længe har du haft kørekort og er du en erffarende køre??

Anmeld

8. maj 2010

Ina33

Jeg har en gammel astra, jeg giver 2860,- årligt i grøn afgift og ca. 3500,- årligt for ansvarsforsikring.

Anmeld

8. maj 2010

4xGreve

Yrsa skriver:

Knus...

og og og hvor har du forsikring og har du andre forsikringer i det forsikringsselskab

Anmeld

8. maj 2010

Stumpen

Vi har lige købt en gammel opel astra st.car fra 93 og skal give 2400 i forsikring og 2900 i vægtafgift... (min kæreste har haft kørekost og kørt skadefri i 12 år)

Anmeld

8. maj 2010

Svei

Tak for jeres svar...jeg giver kun 3900kr for kasko lige nu...så hvis det blev på min forsikring kunne det sikkert laves billigt, mon ikke...

Men tak..jeg regner videre...

Anmeld

8. maj 2010

Louise mortil4

det kommer helt an på hvor gammel du er, hvor længe du har haft kørekort og hvor længe du har haft bil. Vi har en lille fiat punto, den koster 3900 fordi manden har haft en skade inden for de sidste 5 år ellers var vi sluppet meget billigere den koster 1400 i vægtafgift hver 6 månede.  Begge vores biler står i mit navn da jeg har haft bil siden jeg blev 18 og manden aldrig har haft i eget navn. Skulle han ha den kostede den 8000 kr i ren ansvar og det er bare sådan en lille bitte bil der ikke kan ret meget mere end at komme fra 0 - 80 på alt for mang tid

Anmeld

8. maj 2010

Svei

mortil4 skriver:

det kommer helt an på hvor gammel du er, hvor længe du har haft kørekort og hvor længe du har haft bil. Vi har en lille fiat punto, den koster 3900 fordi manden har haft en skade inden for de sidste 5 år ellers var vi sluppet meget billigere den koster 1400 i vægtafgift hver 6 månede.  Begge vores biler står i mit navn da jeg har haft bil siden jeg blev 18 og manden aldrig har haft i eget navn. Skulle han ha den kostede den 8000 kr i ren ansvar og det er bare sådan en lille bitte bil der ikke kan ret meget mere end at komme fra 0 - 80 på alt for mang tid

Jeg kører selv som elite, men bilen er til min veninde, men ellers må jeg stå som ejer og forsikringstager, andet er der ikke at gøre...

Anmeld

8. maj 2010

Betteisen

8. maj 2010

Svei

anistu skriver:

Prøv at tjekke www.forsikringsluppen.dk

Super...tak, det vil jeg gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.