Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NaFe skriver: Nu feluca 1 år og 4 mdr... hun bruger stadig str 18 i sko, som hun har gjort siden hun var 10 mdr....hmmmm...vokser børne fødder virkelig så langsomt... Jeg har 5 par sko i str 21 som jeg troede hun ville kunne passe her i foråret/sommer.... hva bruger jeres guldklumper..??
Nu feluca 1 år og 4 mdr... hun bruger stadig str 18 i sko, som hun har gjort siden hun var 10 mdr....hmmmm...vokser børne fødder virkelig så langsomt... Jeg har 5 par sko i str 21 som jeg troede hun ville kunne passe her i foråret/sommer....
hva bruger jeres guldklumper..??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Niklas Emil er 19 mdr og bruger mest str 21 (også 20 + 22) Det svinger meget efter hvilket mærke det er.
ka-ri-na skriver: Nøj nogle små fusser:0) Nikoline har brugt 22 og et nu oppe i 23:0)der skal jo minimum være 1 cm plads foran storetåen.... Gerne 1 1/2cm
Nøj nogle små fusser:0) Nikoline har brugt 22 og et nu oppe i 23:0)der skal jo minimum være 1 cm plads foran storetåen.... Gerne 1 1/2cm
Ved du egentlig hvor længe man skal blive ved med at lægge ekstra cm. til?Altså de sko jeg selv går i er jo ikke 1 1/2cm for store, på et eller andet tidspunkt behøver man vel heller ikke købe ungerne sko større eller?
TbCp skriver: Ved du egentlig hvor længe man skal blive ved med at lægge ekstra cm. til?Altså de sko jeg selv går i er jo ikke 1 1/2cm for store, på et eller andet tidspunkt behøver man vel heller ikke købe ungerne sko større eller?
ka-ri-na skriver: Jeg tror det er mens de vokser hurtigt... Måske når de bliver en 12 år?
Jeg tror det er mens de vokser hurtigt... Måske når de bliver en 12 år?
Arhh man der er længe til
Synes bare nogle gange Liva hun skvatter rundt i nye sko fordi de jo er for store...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128