Sko str???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. maj 2010

NaFe

Nu feluca 1 år og 4 mdr... hun bruger stadig str 18 i sko, som hun har gjort siden hun var 10 mdr....hmmmm...vokser børne fødder virkelig så langsomt... Jeg har 5 par sko i str 21 som jeg troede hun ville kunne passe her i foråret/sommer....

hva bruger jeres guldklumper..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Vingummien

Emil er jo 21 mdr nu og bruger str 20. Gik længe før Emils voksede fra str 19. Tror det er meget forskelligt. Syntes Emil har meget små fødder i forhold til andre i hans alder.

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

Det var da godt nok osse nogle små fusser...

Emma er 1 år og 7 mdr. Hun bruger str. 22-23. For ikke så længe siden passede hun en str. 21. Emma er en lille smule højere end gennemsnittet. Hvor høj er Feluca? Lavere, højere eller lige på gennemsnittet?

Nogle vokser jo lidt i ryk, så mon ikke hun lige pludselig kan passe en større sko?

Anmeld

8. maj 2010

NaFe

bondepigen skriver:

Det var da godt nok osse nogle små fusser...

Emma er 1 år og 7 mdr. Hun bruger str. 22-23. For ikke så længe siden passede hun en str. 21. Emma er en lille smule højere end gennemsnittet. Hvor høj er Feluca? Lavere, højere eller lige på gennemsnittet?

Nogle vokser jo lidt i ryk, så mon ikke hun lige pludselig kan passe en større sko?

hun er 83 cm...tror det meget normalt... Ja de vokser jo nok på et tidspunkt de små fusser...hihi... bare synd med alle de sko der står og samler støv..griner...

Anmeld

8. maj 2010

grinbidderen

valdemar er 19 mdr og han bruger str.25 i sko og sandaler..

for en lille månede siden gik han og sagde av av av hele tiden og tog sig ned til skone og det vidste sig så hans sko var MEGET for små for han var gået fra en str.21 til en 25 i sko så det går åbenbart vildt hurtigt lige pludselig.... men feluca bruger nok den str, som passer til hende lige nu også springer det lige pludselig. valdemar er jo os 90 cm så det passer nok meget godt til min robuste dreng selvom lægerne siger han er undervægtig hmm

Anmeld

8. maj 2010

Ida.

Lina bruger str 18-19 - hun er snart 1 år. Annika bruger str. 23 - hun er 2 år og 8 mdr synes deres fusser har det med at vokse i ryk...

Anmeld

8. maj 2010

Skouboe

Freja er 15 måneder og bruger str. 23, men hun har også meget store fødder - det kommer fra faren, der bruger str. 48 :/

Anmeld

8. maj 2010

JustAnotherName

Celina er 1 år om 14 dage. Hun bruger str. 18 i sko.

Bianca er 2 år og 7 måneder. Hun bruger str. 22-23 i sko.

Anmeld

9. maj 2010

Bondepigen

NaFe skriver:

hun er 83 cm...tror det meget normalt... Ja de vokser jo nok på et tidspunkt de små fusser...hihi... bare synd med alle de sko der står og samler støv..griner...

Ja, og det er sikkert ikke kun moderen der synes det er en skam...

Men jeg tror lige pludselig det kommer..

Anmeld

9. maj 2010

TbCp

Liva, som bliver 3 til august, er i en str. 24. Dog har hun et par Puma sko i 25 som hun passer, de må være lidt små i størrelsen.

Jeg syntes også pludselig at Liva tog et kæmpe spring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.